hvordan får jeg min tungepiercing ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

mariamiss6

Dinna88 skriver:

Noarj, tror ikke min søster og svoger har sådan nogle liggende - æv!!
Hm, ja. Det kan jo blive noget makværk når man selv går ud i det. Men for søren... Vil bare have den ud - nu!!  

Har du ikke sådan noget klorhexidin til at skylle munden med? Måske det kan fjerne det skidt der højst sandsynligt har kilet sig ind i gevindet, hvis du skylder det rundt godt og grundigt i din mund

Held og lykke du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

Randers Hvad så da?

nå det var lidt langt ellers kunne du havde taget ind til kbh og få en til at tag den ud for dig

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

Har du ikke sådan noget klorhexidin til at skylle munden med? Måske det kan fjerne det skidt der højst sandsynligt har kilet sig ind i gevindet, hvis du skylder det rundt godt og grundigt i din mund

Held og lykke du

Hm. Ikke her! Men jeg har, derhjemme, noget mundskyl. Det som nogle piercere bruger til at disinficere tungen med. Hm!! Det er en mulighed! Prøver jeg i morgen! haha tak!

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

nå det var lidt langt ellers kunne du havde taget ind til kbh og få en til at tag den ud for dig

Uh, ja, der er lidt langt! Jeg prøver igen i morgen, med lidt hjælp fra nogle andre, og så må jeg se hvor langt jeg kommer der!

Anmeld

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

Uh, ja, der er lidt langt! Jeg prøver igen i morgen, med lidt hjælp fra nogle andre, og så må jeg se hvor langt jeg kommer der!

ja gør det ellers skal du vide du altid kan tag på skadestuen og få dem til at hjælpe dig

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

ja gør det ellers skal du vide du altid kan tag på skadestuen og få dem til at hjælpe dig

Vil de godt hjælpe med sådan noget?! :O Så må det være at jeg prøver i morgen med hjælp fra min søster eller svoger, så bliver det pierceren og så skadestuen, hvis den bare sidder fast!

Anmeld

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

Vil de godt hjælpe med sådan noget?! :O Så må det være at jeg prøver i morgen med hjælp fra min søster eller svoger, så bliver det pierceren og så skadestuen, hvis den bare sidder fast!

ja de ville gerne hjælpe 2 af mine venner der havde i tungen og ikke selv kunne få dem ud

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

ja de ville gerne hjælpe 2 af mine venner der havde i tungen og ikke selv kunne få dem ud

Det må jeg huske! Det var jeg faktisk slet ikke klar over

Nåå, men jeg vil daffe i seng nu - med en meget øm tunge som altid. Tak for rådene alle sammen! 

Anmeld

10. april 2011

lauras*mor*

Dinna88 skriver:

Jeg har prøvet det = meget, MEGET ømme fingre! De sidder baaaaaaaaare godt fast!
Ej, haha, det er egentlig en god huskeregl. Har jeg aldrig tænkt over  

ja det er nemlig så...

Jeg bruger den altid når jeg skal tanke bilen... for selvom det er en god huskeregel og at man så skulle mene man kunne huske hvordan det var, så siger jeg sq alligevel altid remsen for mig når det er jeg skal skrue på noget.. haha

Anmeld

10. april 2011

princessnanna

Jeg plejer altid lige at bide fat i staven og så skrue kuglen af det virker hver gang for mig og det er dejlig nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.