Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Noarj, tror ikke min søster og svoger har sådan nogle liggende - æv!! Hm, ja. Det kan jo blive noget makværk når man selv går ud i det. Men for søren... Vil bare have den ud - nu!!
Noarj, tror ikke min søster og svoger har sådan nogle liggende - æv!! Hm, ja. Det kan jo blive noget makværk når man selv går ud i det. Men for søren... Vil bare have den ud - nu!!
Har du ikke sådan noget klorhexidin til at skylle munden med? Måske det kan fjerne det skidt der højst sandsynligt har kilet sig ind i gevindet, hvis du skylder det rundt godt og grundigt i din mund
Held og lykke du
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Randers Hvad så da?
Randers Hvad så da?
Har du ikke sådan noget klorhexidin til at skylle munden med? Måske det kan fjerne det skidt der højst sandsynligt har kilet sig ind i gevindet, hvis du skylder det rundt godt og grundigt i din mund Held og lykke du
Hm. Ikke her! Men jeg har, derhjemme, noget mundskyl. Det som nogle piercere bruger til at disinficere tungen med. Hm!! Det er en mulighed! Prøver jeg i morgen! haha tak!
dukke skriver: nå det var lidt langt ellers kunne du havde taget ind til kbh og få en til at tag den ud for dig
nå det var lidt langt ellers kunne du havde taget ind til kbh og få en til at tag den ud for dig
Uh, ja, der er lidt langt! Jeg prøver igen i morgen, med lidt hjælp fra nogle andre, og så må jeg se hvor langt jeg kommer der!
Dinna88 skriver: Uh, ja, der er lidt langt! Jeg prøver igen i morgen, med lidt hjælp fra nogle andre, og så må jeg se hvor langt jeg kommer der!
dukke skriver: ja gør det ellers skal du vide du altid kan tag på skadestuen og få dem til at hjælpe dig
ja gør det ellers skal du vide du altid kan tag på skadestuen og få dem til at hjælpe dig
Vil de godt hjælpe med sådan noget?! :O Så må det være at jeg prøver i morgen med hjælp fra min søster eller svoger, så bliver det pierceren og så skadestuen, hvis den bare sidder fast!
Dinna88 skriver: Vil de godt hjælpe med sådan noget?! :O Så må det være at jeg prøver i morgen med hjælp fra min søster eller svoger, så bliver det pierceren og så skadestuen, hvis den bare sidder fast!
dukke skriver: ja de ville gerne hjælpe 2 af mine venner der havde i tungen og ikke selv kunne få dem ud
ja de ville gerne hjælpe 2 af mine venner der havde i tungen og ikke selv kunne få dem ud
Det må jeg huske! Det var jeg faktisk slet ikke klar over Nåå, men jeg vil daffe i seng nu - med en meget øm tunge som altid. Tak for rådene alle sammen!
Dinna88 skriver: Jeg har prøvet det = meget, MEGET ømme fingre! De sidder baaaaaaaaare godt fast!Ej, haha, det er egentlig en god huskeregl. Har jeg aldrig tænkt over
Jeg har prøvet det = meget, MEGET ømme fingre! De sidder baaaaaaaaare godt fast!Ej, haha, det er egentlig en god huskeregl. Har jeg aldrig tænkt over
ja det er nemlig så...
Jeg bruger den altid når jeg skal tanke bilen... for selvom det er en god huskeregel og at man så skulle mene man kunne huske hvordan det var, så siger jeg sq alligevel altid remsen for mig når det er jeg skal skrue på noget.. haha
Jeg plejer altid lige at bide fat i staven og så skrue kuglen af det virker hver gang for mig og det er dejlig nemt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128