hvordan får jeg min tungepiercing ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

lauras*mor*

Prøv at drej dem på samme tid...

Og husk righty - tighty ---- lefty - loosey...

Jeg har selv prøvet hvor jeg ikke kunne få den ud, og der hjalp det at jeg drejede på dem på samme tid.. 

Held og lykke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Barbamama

gummihandsker! Det  virker!!!

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

Ja jeg mener tænger i flertal griner.. Ej kan godt se dit problem. Det er ikke skide smart at smadre tænderne med den. Jeg legede osse med min i starten efter jeg fik den, men så stoppede jeg fordi det gjorde sq nas at hamre den ind i mine tænder ggg... Jeg har den stadig og fik lavet den en uge før jeg fyldte 18 hehe... Er super glad for den og jeg føler mig nøgen uden den. Til gengæld vil jeg gerne have nogle plastik stave Det kan godt anbefales. Men bliver self svært hvis du ikke kan få den ud haha.. Nederen for dig altså Hvad er labret??

Jeg vidste ikke det skulle bøjes sådan! Nej, hvor sjovt...

Det gør ikke ondt når jeg leger med min - derfor bliver jeg ved! Og det er bare noget skidt. Jeg vil hellere tage min ud og undgå tandskader og sindssyge regninger, end at have den, som folk ikke en gang bemærker. (det er så løgn, ALLE ved jeg har den, netop fordi jeg altid leger med den) Jeg havde det nemlig som dig da jeg fik min. Den skulle ALDRIG ud. Nu volder den bare for mange problemer

Plastik hjælper kun ang. tænderne - længden på staven er jo den samme. Og jeg bryder mig ikke om den lange stav - den er FOR lang. Ak og ve haha, ja, jeg står altså i en dum situation.. What to do.

Labret er bare en stav i midten ved underlæben  

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

lauras*mor* skriver:

Prøv at drej dem på samme tid...

Og husk righty - tighty ---- lefty - loosey...

Jeg har selv prøvet hvor jeg ikke kunne få den ud, og der hjalp det at jeg drejede på dem på samme tid.. 

Held og lykke..

Jeg har prøvet det = meget, MEGET ømme fingre! De sidder baaaaaaaaare godt fast!
Ej, haha, det er egentlig en god huskeregl. Har jeg aldrig tænkt over  

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

michella80 skriver:

gummihandsker! Det  virker!!!

Hmf. Jeg tror ikke der er nogle her i huset. Må ind til naboen!! ej,

Anmeld

9. april 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Hmf. Jeg tror ikke der er nogle her i huset. Må ind til naboen!! ej,

Ha ha ha  Ellers så prøv at tør den af i køkkenrulle og sørg for at dine fingre er helt tørre. Og så prøv at skrue den af

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

michella80 skriver:

Ha ha ha  Ellers så prøv at tør den af i køkkenrulle og sørg for at dine fingre er helt tørre. Og så prøv at skrue den af

Jeg har helt røde og varme fingre nu, fordi jeg har prøvet så meget.  Jeg opgiver for i aften. Det er ellers nogle super fif I er kommet med herinde! Jeg gider ikke ud i en krig med den stav - for så giver jeg ikke op! Og det gider jeg ikke bruge hele min nat på Så jeg venter til i morgen hvor jeg bønfalder min svoger om at se på det - han må have flere muller end mig! Jeg ved bare ikke lige om han vil stå med fingene i munden på mig, haha. 

Tak skal I alle have! Er den ikke ude inden mandag, så daffer jeg ud efter nogle plastikhandsker  - og så skal den skid bare ud!

Anmeld

9. april 2011

mortilflere

Der er gummihansker i en falck kasse

Anmeld

9. april 2011

Barbamama

Dinna88 skriver:

Jeg har helt røde og varme fingre nu, fordi jeg har prøvet så meget.  Jeg opgiver for i aften. Det er ellers nogle super fif I er kommet med herinde! Jeg gider ikke ud i en krig med den stav - for så giver jeg ikke op! Og det gider jeg ikke bruge hele min nat på Så jeg venter til i morgen hvor jeg bønfalder min svoger om at se på det - han må have flere muller end mig! Jeg ved bare ikke lige om han vil stå med fingene i munden på mig, haha. 

Tak skal I alle have! Er den ikke ude inden mandag, så daffer jeg ud efter nogle plastikhandsker  - og så skal den skid bare ud!

Ha ha godt så!

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

mortilflere skriver:

Der er gummihansker i en falck kasse

Så er det lige nu jeg godt kunne bruge at man kunne fløjte efter falckkassen eller kalde på den.... Jeg har INGEN idé om hvor den er, og jeg vil ikke forstykke min søster og svoger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.