hvordan får jeg min tungepiercing ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

ARGH!
Jeg tog endelig springet og ville tage staven ud af min tunge.... Men den sidder fandme fast?! Begge kugler er skruet på, og begge kugler sidder fast. Damn it! Jeg kan ikke selv sidde med en tang i munden, det bliver ret problematisk. Er der nogle der ved om der er noget husligt der kan løsne kuglerne? Jeg sidder hjemme ved min søster, alene, og kan bare ikke få de kugler løs.

Help? Anybody?  Den SKAL ud, nu er jeg opsat på det! 

hvor længe har du haft den i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Jeg vidste ikke det skulle bøjes sådan! Nej, hvor sjovt...

Det gør ikke ondt når jeg leger med min - derfor bliver jeg ved! Og det er bare noget skidt. Jeg vil hellere tage min ud og undgå tandskader og sindssyge regninger, end at have den, som folk ikke en gang bemærker. (det er så løgn, ALLE ved jeg har den, netop fordi jeg altid leger med den) Jeg havde det nemlig som dig da jeg fik min. Den skulle ALDRIG ud. Nu volder den bare for mange problemer

Plastik hjælper kun ang. tænderne - længden på staven er jo den samme. Og jeg bryder mig ikke om den lange stav - den er FOR lang. Ak og ve haha, ja, jeg står altså i en dum situation.. What to do.

Labret er bare en stav i midten ved underlæben  

Ja ok jeg kan godt se dit problem Det er sq ikke særlig sjovt altså haha.. Sorry, men ja det er tragi/komisk Jeg har desværre ikke nogle råd  til dig ang hvordan du får den ud, da jeg ikke selv har stået i din situation, men jeg håber du finder en løsning Og skriv da lige til mig når du har fundet en løsning. hehe...

Sussie

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

hvor længe har du haft den i

Det har jeg ingen idé om... Jeg har slet ikke styr på hvornår jeg har fået de forskellige pierings

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

Ja ok jeg kan godt se dit problem Det er sq ikke særlig sjovt altså haha.. Sorry, men ja det er tragi/komisk Jeg har desværre ikke nogle råd  til dig ang hvordan du får den ud, da jeg ikke selv har stået i din situation, men jeg håber du finder en løsning Og skriv da lige til mig når du har fundet en løsning. hehe...

Sussie

Haha, ja, det er altså en smule til grin. Og så er det alligevel dybt seriøst, det er nok det mest sære.

Jeg skal nok lave en opdatering, haha! Det stoooore mysterie.

Anmeld

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

Det har jeg ingen idé om... Jeg har slet ikke styr på hvornår jeg har fået de forskellige pierings

nej okay det kunne jo godt være du kunne huske det men har du haft det ude siden du har fået den ?

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

nej okay det kunne jo godt være du kunne huske det men har du haft det ude siden du har fået den ?

Nej. Men det er indenfor to år! Nej, det er nemlig det jeg ikke har. Jeg skiftede staven efter to uger, og det er så den stav der er i nu. Jeg har aldrig haft den ude, aldrig skruet på kuglerne. Så de sidder godt fast

Anmeld

9. april 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Haha, ja, det er altså en smule til grin. Og så er det alligevel dybt seriøst, det er nok det mest sære.

Jeg skal nok lave en opdatering, haha! Det stoooore mysterie.

Hehe det lyder godt griner... Glæder mig til at læse hvad du kommer frem til hihi...

Anmeld

9. april 2011

dukke

Dinna88 skriver:

Nej. Men det er indenfor to år! Nej, det er nemlig det jeg ikke har. Jeg skiftede staven efter to uger, og det er så den stav der er i nu. Jeg har aldrig haft den ude, aldrig skruet på kuglerne. Så de sidder godt fast

hvor i landet bor du?

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det lyder godt griner... Glæder mig til at læse hvad du kommer frem til hihi...

Haha

Anmeld

9. april 2011

Dinna88

dukke skriver:

hvor i landet bor du?

Randers Hvad så da?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.