Hvad laver i til daglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Miamaja

Eva skriver:

Kan jeg godt forstå...hvad er mere givende end tiden med ens børn eller børn???
Knus Eva, som også gik hjemme et par år mere hvis det var muligt...

enig. det eneste jeg savner er mine EGNE penge for det er sjovere at have egne penge. dvs dem man SELV har tjent end at bruge mandens. ja det mener jeg faktisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

enig. det eneste jeg savner er mine EGNE penge for det er sjovere at have egne penge. dvs dem man SELV har tjent end at bruge mandens. ja det mener jeg faktisk

Kan jeg godt følge dig i...men det kommer jo nok en dag, ikke...

Forresten så har jeg lige lagt billeder ind af mine lille grand-nevø...han er næsten lige så lækker som din søn...

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

uha, ham maa jeg lige se

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

uha, ham maa jeg lige se

Ja... har også sagt til hende at det ikke er fair...så lækre børn kan blegfede danskere bare ikke selv lave...ved ikke hvornår billeder er her...tager jo lidt tid...

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

Eva skriver:

Ja... har også sagt til hende at det ikke er fair...så lækre børn kan blegfede danskere bare ikke selv lave...ved ikke hvornår billeder er her...tager jo lidt tid...

haha ja det var saa sjovt at se min lille chokolade guldklump sammen med alle de lyse smaa danske vuggestue born, som den eneste lille brune trold. men det virkede ikke som om de andre born studsede over hans kulor saa det var dejligt at se.

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha ja det var saa sjovt at se min lille chokolade guldklump sammen med alle de lyse smaa danske vuggestue born, som den eneste lille brune trold. men det virkede ikke som om de andre born studsede over hans kulor saa det var dejligt at se.

Børn tænker ikke over sådan noget...det er noget vi andre putter i dem, tror jeg....så du billedet af min kusines...

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

Eva skriver:

Børn tænker ikke over sådan noget...det er noget vi andre putter i dem, tror jeg....så du billedet af min kusines...

Ja og jeg skrev ogsaa en lille hilsen ved billedet han er jo en dejlig lille en, naesten lige saa dejlig som min

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ja og jeg skrev ogsaa en lille hilsen ved billedet han er jo en dejlig lille en, naesten lige saa dejlig som min

Ja, ikke... havde slet ikke set du havde skrevet...hvor kan man se at der er kommentarer til billeder??

Anmeld

27. oktober 2008

metted

Eva skriver:

Det er så skønt...misunder dig...var selv hjemmegående i 7 år...
<Knus..

Det er nu til tider et hårdt arbejde. Og fordi man ikke har fast arbejde, så hjælper man veninder og familie i højere grad, jeg har svært ved at sige fra.

Ønsker nogler gange at komme i gang med et arbejde, men det bliver nok ikke lige med det samme.

Hvad gjorde du for at komme igang??

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

metted skriver:

Det er nu til tider et hårdt arbejde. Og fordi man ikke har fast arbejde, så hjælper man veninder og familie i højere grad, jeg har svært ved at sige fra.

Ønsker nogler gange at komme i gang med et arbejde, men det bliver nok ikke lige med det samme.

Hvad gjorde du for at komme igang??

Kan jeg godt følge dig i...har selv gået hjemme i en del år og følte aldrig jeg havde fri...det har man jo heller ikke.
Så på mange måder giver det en anden ro at have et job...men for pokker det er en gave at give ens børn, at mor altid er hjemme...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.