Hvad laver i til daglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

twinboys

Dagplejer og har ferie om et par timer...

Holder middagspause nu, mens børnefolken sover til middag...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Fam. Madsen

jeg er uddannet SSH... og blev færdig i febuar i år... og da jeg var gravid var der ikke nogen kommuner der ville ansætte mig men blev så vikar og det har jeg været rigtig glad for...60.png

Anmeld

23. oktober 2008

Heidi.

fam.4xc skriver:

godt for det er jo det din elev tid handler om - at der er tid til du kan lære impati for dine beboer... men ja de er sgu skidte de stakler... og hvor er det sørgeligt at man som personale på Plejehjem bare ved man ik selv VIL på plejehjem nogensiden... håber nogen vil hjælpe mig herfra før det sku være aktuelt...

Ja.. JEg vil så lige sige, at selv om jeg ikke BRÆNDER for det, så går jeg ind i det med liv og sjæl... Men det er SKRÆMMENDE at mennesker på 80 kan ende med og agere som en 2 årig.. Ja når man arbejder på at plejecenter så ser man tingene indefra.. Jeg håber sgu ikke jeg ender der...

Anmeld

23. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg er pt på barsewl med min datter Sophia på snart 5 mrd.

Jeg har intet job at vende tilbage til :-( men er uddannet blåmaler, vase/figurmaler og overglasurmaler på DEn KOngelige Porcelænsfabrik. Der udover er jeg kontor uddannet hos Novo Nordisk (uddannelseskoordinator, indkøb, planlægning, alm kontor og så marketing)

Og så er jeg selvstændig tegner ved siden af, og overvejer om jeg skulle læse til Multimedie designer

Hilsen

Lotte

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

Heidi-Godsk skriver: