Hvad laver i til daglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.564 visninger
52 svar
0 synes godt om
23. oktober 2008

Heidi.

Ved godt den har været oppe før, men jeg har altså glemt det60.png

Jeg er selv under uddannelse som SSH'er, og er færdi den 13 Marts. Jeg arbejder for tiden på en skærmet enhed, med 19 beboere. Det er ret hårdt og arbejde sådanne et sted, i hvertfald for mig.. Jeg ved heller ikke om det lige er det jeg brænder for. Men spændende der er det.

Kh Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Stumpen

Heidi-Godsk skriver:

Jeg er selv under uddannelse som SSH'er, og er færdi den 13 Marts. Jeg arbejder for tiden på en skærmet enhed, med 19 beboere. Det er ret hårdt og arbejde sådanne et sted, i hvertfald for mig.. Jeg ved heller ikke om det lige er det jeg brænder for. Men spændende der er det.

Kh Heidi

Jeg er pædagog studerende og er færdig til februar og jeg glæder mig!!!

Min mor har læst flere bøger om demens, skal jeg få hende nogle titler ud af hende som hun kan anbefale??

Anmeld

23. oktober 2008

Heidi.

Stumpen skriver:

Jeg er pædagog studerende og er færdig til februar og jeg glæder mig!!!

Min mor har læst flere bøger om demens, skal jeg få hende nogle titler ud af hende som hun kan anbefale??

Ja Anja, det må du gerne76.gif Skal i gang med og læse om Tom Kitwoods teorier..

Kh Heidi

Anmeld

23. oktober 2008

SaNiNa

jeg er ssh. og laver ingenting lige nu er blevet sygemeldt de næste 3 måneder og nok osse mere desværre (tiden går så langsom)...

Sanne

Anmeld

23. oktober 2008

fam.4xc

Heidi-Godsk skriver:

Kh Heidi