Hvad laver i til daglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Nej det gør ikke en klogere at f.eks at have taget en su.. Men jeg mener bare at når der er adgangskrav så skal de overholdes af hensyn til dem der overholder dem eller også skal kravene slettes..

Helt enig....det der også kan hidse mig op, er at når praktiksiederne som jeg ser som kompetente og engagerede dumper en studerende, så er det sgu ikke fair at seminariet bare drøner henover det og godkender...kan virkelig godt forstå der bliver set ned på pædagoger, når uddannelsen på den måde befolkes af mennesker der ikke burde være der...øv..
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

Balderson

Jeg er pædagog og arbejde med social belastede og udsatte børn og unge i Nordjylland..

Jeg er pt. på barsel... Og går og overvejer om jeg vil læse videre til talepædagog..

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Helt enig....det der også kan hidse mig op, er at når praktiksiederne som jeg ser som kompetente og engagerede dumper en studerende, så er det sgu ikke fair at seminariet bare drøner henover det og godkender...kan virkelig godt forstå der bliver set ned på pædagoger, når uddannelsen på den måde befolkes af mennesker der ikke burde være der...øv..
Knus..

opretter lige nyt emne...

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

opretter lige nyt emne...

-griner- her kan man se hvordan kvinder snakker...det udvikler sig...men ja, fornuftigt...

Anmeld

23. oktober 2008

JonTri

Jeg er på barsel med min søn på knap 4 mdr. Jeg er uddannet sygeplejerske og arbejder på en lukket acut psykiatrisk modtagelse og intensiv afdeling, hvor jeg er ansat som modtagersygeplejerske. Det er vældig spændende og man møder mange skæbner.

Har arbejdet 3 holds skifr, men vil have en fast nattevagtsstilling når jeg vender tilbage - det giver mere luft i dagligdagen - og gode tillægspenge.

Overvejer om jeg skal uddanne mig til psykiatrisk sygeplejerske i Risskov... men pengene skal jo passe...

Anmeld

23. oktober 2008

metted

Jeg er hjemmegående (løbende) !! Og nyder det. Der er nok at se til med et stort hus, hvor min mand ofte har forretningsforbindelser med hjem og hvor det forventes at jeg deltager i repræsentative ting.

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

metted skriver:

Jeg er hjemmegående (løbende) !! Og nyder det. Der er nok at se til med et stort hus, hvor min mand ofte har forretningsforbindelser med hjem og hvor det forventes at jeg deltager i repræsentative ting.

Det er så skønt...misunder dig...var selv hjemmegående i 7 år...
<Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Miamaja

jeg er ogsaa hjemmegaaende mama og savner slet ikke arbejdsmarkedet

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg er ogsaa hjemmegaaende mama og savner slet ikke arbejdsmarkedet

Kan jeg godt forstå...hvad er mere givende end tiden med ens børn eller børn???
Knus Eva, som også gik hjemme et par år mere hvis det var muligt...

Anmeld

23. oktober 2008

3rollinger

Jeg har arbejder med marketing af turisme.

Repraesenterer bl.a VisitDenmark og VisitSweden her i Spanien.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.