Hvad laver i til daglig??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

jeps det gør jeg sikkert også når Catrine er børnehave barn eller når hverdagen er oppe og kører igen herhjemme... lige nu glæder jeg mig over jeg ku skal tilbage til 30 timer så jeg stadig har masser af tid og overskud til pigerne

Lyder fornuftigt....men 30 timer, puha, synes jo det er meget, men det er nok fordi jeg på semi er vant til noget mindre-griner-
Knus og held og lykke, smukke...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. oktober 2008

fam.4xc

Eva skriver:

Lyder fornuftigt....men 30 timer, puha, synes jo det er meget, men det er nok fordi jeg på semi er vant til noget mindre-griner-
Knus og held og lykke, smukke...

synes det aller væreste er at vi skal ud af døren 06.30 3-4 dage om ugen... men så har jeg så fri kl 13 og kl 15 og en eller 2 fridage om ugen hvor vi kan ta det i vores længe levet hygge tempo

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

i min klasse er der også et par stykker som er på revalidering og den ene udnytter det fuldt ud, HVER gang vi får anbefalet en bog køber hun den, for som hun siger: Kommunen betaler......
og så sidder man selv der er må købe bøger på pensum.... Nå der kom da lige lidt selvynk op der.... Nej, det er fint at man kan få en uddannelse på revalidering -HVIS man brænder for det.. Jeg gider ikke dem der udnytter systemet og ødelægger det for dem der vitterlig har brug for det...

Fair nok at du tager den for at bygge på, men for mig lød det som om du ville have viden, som du kan låne dig til på biblioteket eller arbejder som pædmedhjælper eller omsorgsmedhjælper for at få..

nej nej,....det var slet ikke sådan ment...jeg skal læse videre på dpu...så skal bruge den og ville ikke komme ind uden.
Ja, der er også mange af de typer du beskeiver nede ved mig...der er en alkoholiker, en kvinde som har fåer tvangsfjernet sine børn, hun stoppede dog men startede da bare et halvt år efter.
Og ja, så sidder jeg der og skal spare for at købe en bog, tage lån osv...men jeg klarer det og er stolt derved. Er sikker på jeg kunne have fået en reva. men ville ikke..
Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

fam.4xc skriver:

synes det aller væreste er at vi skal ud af døren 06.30 3-4 dage om ugen... men så har jeg så fri kl 13 og kl 15 og en eller 2 fridage om ugen hvor vi kan ta det i vores længe levet hygge tempo

Ja, det er også hårdt...hader at hive mine børn tidligt op, selvom de først afleveres halv otte....men det at jeg SKAL være der lige præcis...hmm, på semi kan jeg aflevere otte og kommer jeg lidt sent så går det og er der barn syg, så er jeg bare hjemme.
Her i 4. sem. der har vi kun deltagelsespligt, så der er ikke engang et kryds hvis ikke man kommer....
Knus..

Anmeld

23. oktober 2008

Nemesis

Eva skriver:

Jeg ikke bare overvejer, men skal læse videre bagefter...så jeg har 4 år endnu, hvis ikke mere.
Det giver langt mere frihed og fleksibilitete at være studerende, i hvert fald inden for det område jeg har valgt...det er ren luksus og en kæmpe fordel for mig og drengene...
Så jeg kan kun sige at du da skal gøre det...
Knus..

har du så suklip nok eller hvordan fungerer det...??

Ja jeg aner ikke hvor mange år man rent faktisk kan studere på su.

Hvad vil du læse videre til?+
nu blev jeg jo lige nysgerrig
:-) Sisse

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

nej nej,....det var slet ikke sådan ment...jeg skal læse videre på dpu...så skal bruge den og ville ikke komme ind uden.
Ja, der er også mange af de typer du beskeiver nede ved mig...der er en alkoholiker, en kvinde som har fåer tvangsfjernet sine børn, hun stoppede dog men startede da bare et halvt år efter.
Og ja, så sidder jeg der og skal spare for at købe en bog, tage lån osv...men jeg klarer det og er stolt derved. Er sikker på jeg kunne have fået en reva. men ville ikke..
Knus..

Nu skal du huske at rousseaus børn også blev fjernet

Men ja, det er som om alle kan komme ind på pæd sem..
Min svigerinde er lige kommet ind på sygeplejeskolen uden at opfylde kravene.. Hvad er de der så for?? Er det ikke en sikkerhed for os at de der bliver færdige vitterlig er koompetente til deres job??

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

ladydan1 skriver:

Ja, det har jeg....mener man har 72 klip...så det kan sagtens lade sig gøre...skal læse psykologi inde på dpu (danmarks pædagogiske universitet) Glæder jeg mig meget til...
KNus Eva..

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

ladydan1 skriver:

Mener man har 72... Men er da helt i tvivl.. men fødselsklip kommer udover..

Anmeld

23. oktober 2008

Honningblomst

Nu skal du huske at rousseaus børn også blev fjernet

Men ja, det er som om alle kan komme ind på pæd sem..
Min svigerinde er lige kommet ind på sygeplejeskolen uden at opfylde kravene.. Hvad er de der så for?? Er det ikke en sikkerhed for os at de der bliver færdige vitterlig er koompetente til deres job??

Jeg vil påstå ud fra egne oplevelser at enhver idiot kan komme ind på seminariet....og det samme er det vidst ved at være på lære og sygepleje...
Jeg gik i klasse med en tømrer som kun havde 7 klasse og ikke andet...og NEJ, det gør ikke nødvendigvis en person en bedre pædagog hvis ikke man er speciel god til det teoretiske, men man skal altså kunne forholde sig til det det læste, skrive opgaver osv...tror faktisk han skulle vælge en pgu istedet..
Knus Eva...som desværre ved at hende madammen er underbemandet foroven...

Anmeld

23. oktober 2008

Stumpen

Eva skriver:

Jeg vil påstå ud fra egne oplevelser at enhver idiot kan komme ind på seminariet....og det samme er det vidst ved at være på lære og sygepleje...
Jeg gik i klasse med en tømrer som kun havde 7 klasse og ikke andet...og NEJ, det gør ikke nødvendigvis en person en bedre pædagog hvis ikke man er speciel god til det teoretiske, men man skal altså kunne forholde sig til det det læste, skrive opgaver osv...tror faktisk han skulle vælge en pgu istedet..
Knus Eva...som desværre ved at hende madammen er underbemandet foroven...

Nej det gør ikke en klogere at f.eks at have taget en su.. Men jeg mener bare at når der er adgangskrav så skal de overholdes af hensyn til dem der overholder dem eller også skal kravene slettes..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.