i min klasse er der også et par stykker som er på revalidering og den ene udnytter det fuldt ud, HVER gang vi får anbefalet en bog køber hun den, for som hun siger: Kommunen betaler......
og så sidder man selv der er må købe bøger på pensum.... Nå der kom da lige lidt selvynk op der.... Nej, det er fint at man kan få en uddannelse på revalidering -HVIS man brænder for det.. Jeg gider ikke dem der udnytter systemet og ødelægger det for dem der vitterlig har brug for det...
Fair nok at du tager den for at bygge på, men for mig lød det som om du ville have viden, som du kan låne dig til på biblioteket eller arbejder som pædmedhjælper eller omsorgsmedhjælper for at få..

nej nej,....det var slet ikke sådan ment...jeg skal læse videre på dpu...så skal bruge den og ville ikke komme ind uden.
Ja, der er også mange af de typer du beskeiver nede ved mig...der er en alkoholiker, en kvinde som har fåer tvangsfjernet sine børn, hun stoppede dog men startede da bare et halvt år efter.
Og ja, så sidder jeg der og skal spare for at købe en bog, tage lån osv...men jeg klarer det og er stolt derved. Er sikker på jeg kunne have fået en reva. men ville ikke..
Knus..
Anmeld