"Er jeg en dårlig mor?"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

qp

Jeg mener at begrebet oftest bliver anvendt når mødre søger anerkendelse og ikke en skid andet!! ............

Eks: "Jeg er SÅ ked af det, min veninde spurgte mig hvorfor jeg ikke havde kogt min datters sutter men vasket dem i vasken - jeg føler mig som en totalt dårlig mor " ???

Jeeeeez jamen min holdning er lidt, at disse mødre i de fleste tilfælde godt ved, at de er OK mødre men de  opretter trådene for, at blive rost og for at få anerkendelse.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Aves.

qp skriver:

Jeg mener at begrebet oftest bliver anvendt når mødre søger anerkendelse og ikke en skid andet!! ............

Eks: "Jeg er SÅ ked af det, min veninde spurgte mig hvorfor jeg ikke havde kogt min datters sutter men vasket dem i vasken - jeg føler mig som en totalt dårlig mor " ???

Jeeeeez jamen min holdning er lidt, at disse mødre i de fleste tilfælde godt ved, at de er OK mødre men de  opretter trådene for, at blive rost og for at få anerkendelse.

Ja, du har som nok fat i noget af det rigtige der...sådan havde jeg ikek lige vendt den...

Anmeld

8. april 2011

Faith

qp skriver:

Godt så

Anmeld

8. april 2011

TwinsQ

qp skriver:

Der er jeg sq nok ikke helt enig!!

Anmeld

8. april 2011

qp

Eva. skriver:

Ja, du har som nok fat i noget af det rigtige der...sådan havde jeg ikek lige vendt den...

Jeg synes det er ganske tydeligt for der er rigtig mange tråde hvor man tænker "ejh det kan hun sgu ikke mene alvorligt det spørgsmål der?" Og så kommer der 1000 svar som alle starter med "Allerførst et stoooooooort kram til dig, du er jo en fantastisk mor og det er ganske tydeligt, at du gør alt for dine børn osv.... osv!"

Personligt synes jeg de fleste af sådanne tråde lugter lidt for langt af et råb om anerkendelse i form af "Se mig, hør mig, skamros mig for min selvtillid som mor stiger når i gør det"

Men hva faen, der er jo ikke nogen der siger jeg har ret!!   

Anmeld

8. april 2011

qp

TwinsQ skriver:

Der er jeg sq nok ikke helt enig!!

Det er også helt i orden

Anmeld

8. april 2011

Faith

qp skriver:

Jeg synes det er ganske tydeligt for der er rigtig mange tråde hvor man tænker "ejh det kan hun sgu ikke mene alvorligt det spørgsmål der?" Og så kommer der 1000 svar som alle starter med "Allerførst et stoooooooort kram til dig, du er jo en fantastisk mor og det er ganske tydeligt, at du gør alt for dine børn osv.... osv!"

Personligt synes jeg de fleste af sådanne tråde lugter lidt for langt af et råb om anerkendelse i form af "Se mig, hør mig, skamros mig for min selvtillid som mor stiger når i gør det"

Men hva faen, der er jo ikke nogen der siger jeg har ret!!   

Du har en modbydelig, nedladende og ondskabsfuld måde at skrive på.

Når du siger din mening må jeg vel osse sige min

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

smillaluna skriver:

Og jeg kunne da ikke være mere enig!

Anmeld

8. april 2011

TwinsQ

8. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.