KaLee skriver:
Men alle er ikke så afklarede som du er 
Igen - der findes mennesker som har brug for mere bekræftelse end andre - at få af vide at de gør det rigtigt og i øvrigt et pissegodt job...
Er der noget galt i det? 
Jeg ved da godt at jeg er en god mor - og det er yderst sjældent at jeg har haft "behovet" for at søge anerkendelse.. Men f.eks. da jeg tog beslutnignen om at "gå" fra min Eks for 7 måender siden - der var jeg satme usikker og der havde jeg et netværk af veninder, som jeg brugte til at få bekræftet at det var det rigtige jeg gjorde.. både for min egen og min søns skyld.
Men at en situation skulle gøre en til en dårlig mor...det synes jeg bare er virkelig voldsomt...og som andre skriver er det måske bare en talemåde..
Jeg er skam lige så usikker som de fleste, vil jeg tro...men jeg tvivler ikke på om jeg er en god mor, kun på om jeg gør, tænker, handler, agerer osv som jeg skal i det enkelte tilfælde...
Men jeg kan fornemme at der er en gruppe der bare mener det er en måde at formulere sig og en anden der mener det faktisk er tilfældet at nogle mener de er dårlige mødre hvis de handler på en bestemt måde i en given situation.
Anmeld