Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

mor-til-vanessa

altså jeg vil jo gerne sige jeg ikke har nogen fordomme, men jeg har nok nogen alligevel. 

men jeg prøver at være et åben og rummeligt menneske, som kan tage forskellige briller på. 

jeg synes da bare i skal tage afsted og skide hul i hvad andre mener og tænker. er da super fedt at i kan søge om det. hvis nogen har fordomme over for det, så har de nok bare ondt i måsen.

god tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Aves.

Laulund87 skriver:

jeg tror også det er helt naturligt at være dømmende på nogle punkter..

Der er bare så mange årsager til hvorfor man er tilknyttet sådan et sted. Hader bare når der sidder nogle mennesker og tænker at vi er dårlige forældre

At dømme er vel bare det man hurtigt får gjort for at få verden til at passe sammen med den viden man har eller måske i virkeligheden den meget lille viden man har...

Og lige meget hvad er der altid mennesker der vil dømme og tænke virkelig underligt....de er mærkelige...lad dem endelig bare være det alene og uden at du skal lade dig gå på..

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

wamse skriver:

Nej det er jeg fandme ikke 

Ønsker jer en fantastisk tur.

Jeg har faktisk fået en tur til Legoland med Lærke, hvor vi også får en spisebillet af kirkens korshær. Jeg har fået det, fordi vi fik julehjælp ved dem, og vi skal køre dertil i bus med andre is amme situation. Jeg er så taknemmelig og glad for denne hjælp fra dem.

Hvor dejligt! Det er bare sådan noget der betyder noget, når man slås med nogle ting

Anmeld

7. april 2011

wamse

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt! Det er bare sådan noget der betyder noget, når man slås med nogle ting

Ja det er det virkelig. Sådan noget giver bare energi til, at man kan kæmpe videre

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

SpunkenJo skriver:

Næ, men måske nysgerrig 

jeg er en spørge Jørgen, og jeg stille MANGE spørgsmål, og også gerne spørgsmålstegn ved hvorfor folk vælger som de gør.

Men dømme folk på et så tyndt grundlag, uden at finde ud af hvad jeres familiehus handler om, Arj, det vil jeg sgu ikke

Jeg vil først begynde at undre mig, hvis det virker som om man dækker over noget.... 

Det er okay okay at være nysgerrig

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

Jeanne skriver:

Selvfølgelig har jeg fordomme - hvem kan sige sig fri for det? Men lige i dit tilfælde - nej så har jeg ikke

Tak

Anmeld

7. april 2011

Muffinmus

ork ja, jeg er da fordømmende...

Tænker faktisk ikke ret tit over ikke at skulle være det, for det går ok, men nogle gange tager jeg mig selv i at tænke tin og folk jeg måske ikke burde, på en baggrund der er lidt for svag.

Om i skal sige det som det er???

Det er jo helt op til jer, føler i et behov for at dele med jeres bekendte og har det godt  med det så er det jo sådan det skal være.

Kan i samtidigt lære noget af andre forældre og snakke med dem om hverdagn osv så er det jo fedt.

Om jeg får ondt i røven over folk i ny og næ?? jepper det gør jeg da lige som så mange andre, mendet kommer heeeelt an på situationen synes jeg.

Får de der dumme tanker som er helt hen i vejret nogle gange.-

Så som at min chef simpelthen må være drug dealer i sin fritid for at få råd til at ateg sin familie med ud at rejse SÅ meget hvert år som han gør

Men nej, bare en dum tanke, som så ofte bunder i misundelighed:-)

Og i øvrigt skal vi jo selv ud og rejse om lidt, så skal ikke snakke for højt, han skal bare meget mere ud at rejse og frygteigt dyrt hvert gang.

Men ja, jeg er fordømmende i nogle tilfælde, selv om man sikkert burde kunne se ud over sin egen næsetip:-)

Anmeld

7. april 2011

Sabina

Flow skriver:

Ej jeg syns sgu det er fint at i kan komme afsted.. snakke med andre forældre der er i samme båd som jer..

God tur

HELT ENIG

Anmeld

7. april 2011

Laulund87

mor-til-vanessa skriver:

altså jeg vil jo gerne sige jeg ikke har nogen fordomme, men jeg har nok nogen alligevel. 

men jeg prøver at være et åben og rummeligt menneske, som kan tage forskellige briller på. 

jeg synes da bare i skal tage afsted og skide hul i hvad andre mener og tænker. er da super fedt at i kan søge om det. hvis nogen har fordomme over for det, så har de nok bare ondt i måsen.

god tur

Tak, det var et dejligt svar

Jeg ville bare ønske jeg kunne fjerne de fordomme i det her tilfælde, men det er vist for stor en opgave for lille mig

Anmeld

7. april 2011

Tip!

Sabina skriver:

HELT ENIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.