Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

mulle7430

vi er også i familiehuset her i midtjylland og jeg er ligeglad med hva folk tænker det er deres problem  jeg synes det er kanon for jer så rigtig god tur til jer alle  og ladvære med og tænk på hva andre mener selvom det er svært nogengange...jeg er ved og lære nu at jeg skal være ligeglad

maaaange  herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Kildebakken

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter

Er du dømmende overfor sådan noget?

Nyd i bare jeres ferie og luk ørene for dem, der ikke ved hvad de taler om:-)

Selv kan jeg godt tage mig i at være fordømmende, men mest hvis jeg selv føler mig lidt truet, fx. føler mig eksluderet i en sammenhæng, hvis det giver mening.

Bliver irriteret over dem, der har travlt på andre menneskers vejne, uden at kende dem ordentligt!

KH

Anmeld

8. april 2011

quar20

Laulund87 skriver:

ØV!

Ja det er mega øv.. Øv han er skidt..!! Og Rasmus er mega skidt også idag.. Tino brækkede sig udover ham igår, hvilket resulterede i at der kom opkast ind i rasmuss mund så nu han også syg...!

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

mulle7430 skriver:

vi er også i familiehuset her i midtjylland og jeg er ligeglad med hva folk tænker det er deres problem  jeg synes det er kanon for jer så rigtig god tur til jer alle  og ladvære med og tænk på hva andre mener selvom det er svært nogengange...jeg er ved og lære nu at jeg skal være ligeglad

maaaange  herfra

Har du en opskrift på hvordan man lærer det?

Tusind tak, du er sød

Anmeld

8. april 2011

Brams

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

NEJ, synes det er super fint, at man kan mødes sammen med andre i samme situation, det er da godt at vores skattekroner også kan gå til sådan noget.

Håber I får en dejlig tur.

Anmeld

8. april 2011

4xGreve

Laulund87 skriver:

Nej overhoovedet ikke - vi er selv blevet tilbudt det ene og det andet pga. Daniella´s sygdom men har pænt takket nej tak da det ikke lige har været det vi har haft behov for...

Men syntes da det lyder super fedt

Anmeld

8. april 2011

4xGreve

forresten hvad er familie huset? vi er tilmeldt sådan et institut for handicappet (før børn og unge center gudenåen)

Anmeld

8. april 2011

Darling<3

Laulund87 skriver:

Min bedste veninde bor på Mor-Barn hjem, og jeg synes ikke at der er noget galt i det.

De har både været i Lalandia(staves) og sommerhus, alt betalt

De havde ikke helt styr på rutinerne, og det har de fået hjælp til, så nu kører det, og de kommer hjem om 2 uger

Hellere få hjælp, end at det går galt!!

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

WiitrioeN skriver:

forresten hvad er familie huset? vi er tilmeldt sådan et institut for handicappet (før børn og unge center gudenåen)

Familiehuset er for familier med alle slags problemer

Børn der er syge, belastede familier osv.

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Brams skriver:

NEJ, synes det er super fint, at man kan mødes sammen med andre i samme situation, det er da godt at vores skattekroner også kan gå til sådan noget.

Håber I får en dejlig tur.

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.