Laulund87 skriver:
Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov
Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af
Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.
Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!"
Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?
Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter
Er du dømmende overfor sådan noget?
Ja jeg er desværre fordømmende men det er du saft suseme også selv... Så snart der er drama så er du klar og er "stødt" over det ene og det andet - men det er yderst sjældent, at du selv går i dialog med den som du er uenig med - du er mene "typen der er enig og rystet"

Når det er sagt, så ville sådan en historie nok også gøre mig nysgerrig - og jeg ville nok tænke der var en årsag til, at tingene var som de var, men det ville absolut ikke afholde mig i, at spørge ind til sammenhængen 
Go' ferie til dig og familien.... 
Anmeld