Er du fordømmende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

4xGreve

Laulund87 skriver:

Familiehuset er for familier med alle slags problemer

Børn der er syge, belastede familier osv.

okay hvordan finder men familie huset i sin kommune?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Topp

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter

Er du dømmende overfor sådan noget?

vi kommer på ferie med dansk folkehjælp hvert år - det skal man sku ikke være flov over

jeg er SUPER glad for det - da jeg ikke selv har økonomi til en ferie med ungerne - så jeg fortæller da gladeligt vi skal afsted med dem

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

WiitrioeN skriver:

okay hvordan finder men familie huset i sin kommune?

Åh det ved jeg faktisk ikke

Vi blev automatisk tilknyttet mens jeg var gravid, men prøv at ringe til kommunen

Anmeld

8. april 2011

mulle7430

Laulund87 skriver:

Har du en opskrift på hvordan man lærer det?

Tusind tak, du er sød

nej ikke helt  smiler sødt jeg er først ved og lære det nu og er 36 år så det er vis på tide  det skal du nok få lært min søde ven

fra mig

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Topp skriver:

vi kommer på ferie med dansk folkehjælp hvert år - det skal man sku ikke være flov over

jeg er SUPER glad for det - da jeg ikke selv har økonomi til en ferie med ungerne - så jeg fortæller da gladeligt vi skal afsted med dem

Åh det lyder også dejligt

Anmeld

8. april 2011

Topp

Laulund87 skriver:

Åh det lyder også dejligt

det er SÅ dejligt - med en uge i luksus hvor man kan slippe dagæligdagen og bare nyde ungerne

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

mulle7430 skriver:

nej ikke helt  smiler sødt jeg er først ved og lære det nu og er 36 år så det er vis på tide  det skal du nok få lært min søde ven

fra mig

Tak, det håber jeg også

Anmeld

8. april 2011

Laulund87

Topp skriver:

det er SÅ dejligt - med en uge i luksus hvor man kan slippe dagæligdagen og bare nyde ungerne

Det kan jeg lige forestille mig!

Anmeld

8. april 2011

Corn

Laulund87 skriver:

Uhh jeg er lige blevet klippet OG fået farvet hår

Jeg drømmer mit hår 20 cm længere før jeg overvejer farve...

Ej måske jeg skullle tage en hjemmefarvning, bare for at peppe det op indtil det er noget længere...

Anmeld

10. april 2011

qp

Laulund87 skriver:

Jeg havde egentlig tænkt mig at oprette denne anonymt, men fandme nej for jeg er ikke flov

Vi møder så mange fordomme fordi vi får besøg af en familierådgiver i hjemmet. (Pga Marias sygdom) Det er jeg ved at være møg træt af

Vi er lige blevet tilbudt, at vi kan søge om at komme med på en uges sommerferie i Jesperhus Blomsterpark. Alt betalt, sammen med andre familier der er tilknyttet familiehuset.

Jeg fortæller det til en bekendt og det første personen siger er; "Det lyder da meget fint og i kan jo bare lade være med at sige at det er på den måde i skal afsted!" 

Hvorfor dog det?? Hvis man er tilknyttet et familiehus og kan komme på sådan nogle ferier, så er man dårlige forældre?

Vi får støtte, men vi kan altså godt passe vores datter

Er du dømmende overfor sådan noget?

Ja jeg er desværre fordømmende men det er du saft suseme også selv... Så snart der er drama så er du klar og er "stødt" over det ene og det andet - men det er yderst sjældent, at du selv går i dialog med den som du er uenig med - du er mene  "typen der er enig og rystet"   

Når det er sagt, så ville sådan en historie nok også gøre mig nysgerrig - og jeg ville nok tænke der var en årsag til, at tingene var som de var, men det ville absolut ikke afholde mig i, at spørge ind til sammenhængen

Go' ferie til dig og familien....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.