Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tine1985 skriver: Hehe. De stakkels mænd Tror jeg har tudet 4 gange den sidste uge! Den er ik særlig hormonvenlig denne her beretning
Hehe. De stakkels mænd Tror jeg har tudet 4 gange den sidste uge! Den er ik særlig hormonvenlig denne her beretning
Ja, det er lidt synd for dem engang imellem Især når man svinger på en tallerken Jeg kan være glad, vred og ked af det i løbet af en halv time... Må også være forvirende
Men nu er det jo ik dem der skal bære på en baby i 9 måneder Så det er kun lidt fair at de er offer for hamonella engang imellem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happiness skriver: Ja, det er lidt synd for dem engang imellem Især når man svinger på en tallerken Jeg kan være glad, vred og ked af det i løbet af en halv time... Må også være forvirende Men nu er det jo ik dem der skal bære på en baby i 9 måneder Så det er kun lidt fair at de er offer for hamonella engang imellem
Jeg er hverken gravid, prøver på at blive det, eller noget som helst andet der har med mange homoner at gøre - Men for fanden hvor sidder jeg da og tuder!Hvor er det smukt, humorisktisk og livsbekræftende
Sees. skriver: Jeg er hverken gravid, prøver på at blive det, eller noget som helst andet der har med mange homoner at gøre - Men for fanden hvor sidder jeg da og tuder!Hvor er det smukt, humorisktisk og livsbekræftende
tine1985 skriver: Hehe, jeg er præcis på samme måde! Men kan også se at vi er lige langt i graviditeten Min kæreste han har heldigvis lært, hvornår han skal give til ret, og hvornår han bare skal grine af mig
Hehe, jeg er præcis på samme måde! Men kan også se at vi er lige langt i graviditeten Min kæreste han har heldigvis lært, hvornår han skal give til ret, og hvornår han bare skal grine af mig
Min er også ved at lære det Men han er ikke helt god endnu Men han har jo 3 måneder endnu til at lære det
Det er heldigvis ik så slemt mere. For en måneds tid siden var det på sit højeste, og jeg tuede konstant.... Men kan jo heldigvis selv se det, så jeg også kan undskylde når jeg er helt forkert på den
tine1985 skriver: Det glæder mig at kunne fortælle min kæreste at ikke-gravide også bliver dybt ramt, for han er overbevist om at det bare er hormoner
Det glæder mig at kunne fortælle min kæreste at ikke-gravide også bliver dybt ramt, for han er overbevist om at det bare er hormoner
Neeej, absolut ikke bare hormoner - Jeg er ellers ikke sådan vild følsom, men den der ramte mig sgu!Så fortæl du ham bare det .. Ellers gør jeg det sgu
Happiness skriver: Min er også ved at lære det Men han er ikke helt god endnu Men han har jo 3 måneder endnu til at lære det Det er heldigvis ik så slemt mere. For en måneds tid siden var det på sit højeste, og jeg tuede konstant.... Men kan jo heldigvis selv se det, så jeg også kan undskylde når jeg er helt forkert på den
Sees. skriver: Neeej, absolut ikke bare hormoner - Jeg er ellers ikke sådan vild følsom, men den der ramte mig sgu!Så fortæl du ham bare det .. Ellers gør jeg det sgu
Faaantastisk fortælling! Godt jeg HAR født - ku da styre følelserne bare lidt (læs: sad og bandende af mig selv over ikk og sku tude "igen" )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128