Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
smukt smukt smukt tror da vist også jeg skal til øjne, næse-hals lægen.. øjnene løber, næsen prikker og halsen kradser....
Er så vild med den måde han beskriver sin Kone på.. syntes det er så fuld af kærlighed og ømhed..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mor til Isabel og Shane skriver: smukt smukt smukt tror da vist også jeg skal til øjne, næse-hals lægen.. øjnene løber, næsen prikker og halsen kradser.... Er så vild med den måde han beskriver sin Kone på.. syntes det er så fuld af kærlighed og ømhed..
Ja, det er sgu utroligt med en mand, der er så bevidst om sine følelser!!
tine1985 skriver: Ja, det er sgu utroligt med en mand, der er så bevidst om sine følelser!!
jeg syntes virkelig det er smukt... at han anerkender hende for hendes kvindelighed og hendes enorme "natur"kræfter....
puhaaa er lige med på en tuder hold da op... smukt skrevet
mor til Isabel og Shane skriver: jeg syntes virkelig det er smukt... at han anerkender hende for hendes kvindelighed og hendes enorme "natur"kræfter....
Til Magnus
Piiiv!!! Hvor er det rørende, sødt og smukt skrevet
årrrh hvor er det smukt skrevet
Sasja77 skriver:Kan egentlig ikke skriver for sidder og hyler så jeg næsten ikke kan se skærmen.....hold da op hvor var det bare fantastisk at læse!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128