Den smukkeste FB, jeg nogensinde har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

smukt smukt smukt tror da vist også jeg skal til øjne, næse-hals lægen.. øjnene løber, næsen prikker og halsen kradser....

Er så vild med den måde han beskriver sin Kone på.. syntes det er så fuld af kærlighed og ømhed..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

tine1985

mor til Isabel og Shane skriver:

smukt smukt smukt tror da vist også jeg skal til øjne, næse-hals lægen.. øjnene løber, næsen prikker og halsen kradser....

Er så vild med den måde han beskriver sin Kone på.. syntes det er så fuld af kærlighed og ømhed..

Ja, det er sgu utroligt med en mand, der er så bevidst om sine følelser!!

Anmeld

7. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

tine1985 skriver:

Ja, det er sgu utroligt med en mand, der er så bevidst om sine følelser!!

jeg syntes virkelig det er smukt... at han anerkender hende for hendes kvindelighed og hendes enorme "natur"kræfter....

Anmeld

7. april 2011

tingimor

puhaaa er lige med på en tuder hold da op... smukt skrevet 

Anmeld

7. april 2011

sarahb

ej hvor er det fantastisk...

Anmeld

7. april 2011

tine1985

mor til Isabel og Shane skriver:

jeg syntes virkelig det er smukt... at han anerkender hende for hendes kvindelighed og hendes enorme "natur"kræfter....

Ja, ville bestemt ikke have noget imod, hvis min kæreste ville skrive sådan om mig efter min fødsel!! Men er ik i tvivl om, at han i det mindte vil tænke det

Anmeld

7. april 2011

JustAnotherName

Til Magnus

Piiiv!!! Hvor er det rørende, sødt og smukt skrevet

Anmeld

7. april 2011

Sasja77

Kan egentlig ikke skriver for sidder og hyler så jeg næsten ikke kan se skærmen.....hold da op hvor var det bare fantastisk at læse!!

Anmeld

7. april 2011

Kruse90

årrrh hvor er det smukt skrevet

Anmeld

7. april 2011

tine1985

Sasja77 skriver:

Kan egentlig ikke skriver for sidder og hyler så jeg næsten ikke kan se skærmen.....hold da op hvor var det bare fantastisk at læse!!

Hehe, jeg skulle nok havde sat en stor fed ADVARSEL op i starten af tråden!! Det er i hvertfald ikke noget man skal læse på arbejdspladsen eller på vej hjem i bussen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.