Den smukkeste FB, jeg nogensinde har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

tine1985

misspippi skriver:

Sådanne beretninger burde vi have nogle flere af.

Helt igennem fantstisk læsning

Overvejer også at få overtalt min kæreste til at skrive en FB, når det bliver vores tur! Vil nok ik stille den op ved siden af denne her Men synes det er helt fantastisk at høre historien fra fars side!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

Vial

Årrh, hvor er det sødt.

Anmeld

7. april 2011

VIPpigen

Øhhh..... Skal man have hormoner på afveje for at , for så er jeg da helt sikkert gravid igen (og er jeg altså ikke)

NEJ hvor var det flot skrevet, sikke mange følelser han åbner op for....  så genial en mand der har trykket på tasterne

Anmeld

7. april 2011

tine1985

VIPpigen skriver:

Øhhh..... Skal man have hormoner på afveje for at , for så er jeg da helt sikkert gravid igen (og er jeg altså ikke)

NEJ hvor var det flot skrevet, sikke mange følelser han åbner op for....  så genial en mand der har trykket på tasterne

Ja, man får helt lyst til at møde ham. Ville gerne give ham en ordenlig krammer og sige af hjertet tak, for den smukke beretning!!

Anmeld

7. april 2011

FrkDitte

Er heller ikke gravid..men god damn..fantastisk læsning..Vil helt sikkert opfordre min kæreste til at skrive dagbog eller ugebog når jeg bliver gravid. For det kan godt ske at mændene ikke får deres tanker ud i den periode.. og en FB skal han også skrive.. ville ønske jeg havde sådan et brev fra min far..

meget smukt!

D.

Anmeld

7. april 2011

tine1985

FrkDitte skriver:

Er heller ikke gravid..men god damn..fantastisk læsning..Vil helt sikkert opfordre min kæreste til at skrive dagbog eller ugebog når jeg bliver gravid. For det kan godt ske at mændene ikke får deres tanker ud i den periode.. og en FB skal han også skrive.. ville ønske jeg havde sådan et brev fra min far..

meget smukt!

D.

Ja, jeg håber virkelig også at han, som en anden herinde skrev, vil læse brevet op for Magnus til hans konfirmation. For hold da op en gave det må være, at få fra sin far! Og nøj hvor jeg føler for gæsterne til den konfirmation! De kommer jo til at tude sig selv i søvne

Anmeld

7. april 2011

Kofoed.

MaybeBaby skriver:

Bør ikke læses af gravide eller andre med hormonerne ude af balance, mens de sidder og spiser (kolde brune pølser og varme ovnkartofler - fik jeg sagt jeg var gravid ) for så drukner maden!

Dette må være den flotteste tale til evt konfirmation EVER!

/Mette

Nej det bør den ikke, normalt røre fb min ikke, men den her er bare genial, puha, godt kæreste ligger og sover ellers ville han da blive helt urolig.

Anmeld

7. april 2011

Happiness

Nøj den satte gang i tårekanalerne! Er du vims!

Kæresten troede jeg var hamonella igen og var trist.... hehe... Måtte så fortælle om denne smukke beretning.

Anmeld

7. april 2011

CmarianN

Det er da tæt på det sødeste og sjoveste jeg har læst længe 

tud tud tud 

Fantastisk mand 

Anmeld

7. april 2011

tine1985

Happiness skriver:

Nøj den satte gang i tårekanalerne! Er du vims!

Kæresten troede jeg var hamonella igen og var trist.... hehe... Måtte så fortælle om denne smukke beretning.

Hehe. De stakkels mænd Tror jeg har tudet 4 gange den sidste uge! Den er ik særlig hormonvenlig denne her beretning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.