Den smukkeste FB, jeg nogensinde har læst!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2011

Ka+Ma=Be

Hold da helt op!

Halvvejs igennem overbeviser jeg mig selv om, at det er sødt, men at tårer nok ikke helt er nødvendige. Men der tog jeg da vist gruligt fejl!  

Sikke en fantastisk mand!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2011

eElak

Hvor er det bare FEDT skrevet!!! 

Anmeld

7. april 2011

LauraLW

Hold da op! Det kan ikke gøres smukkere... og sikke en kæmpe gave lille Magnus har fået af hans far - det er da guld værd.

Anmeld

7. april 2011

tine1985

Katte87 skriver:

Hold da helt op!

Halvvejs igennem overbeviser jeg mig selv om, at det er sødt, men at tårer nok ikke helt er nødvendige. Men der tog jeg da vist gruligt fejl!  

Sikke en fantastisk mand!

HAHA Min kæreste skulle også lige se hvad det (NU) var, der fik mig til at brøle. Han læste halvdelen, og besluttede sig for, at det bare er mine hormoner, som endnu en gang er løbet af med mig. Så nu prøver jeg ihærdigt at overbevise ham om, at selv han vil blive lidt ramt, hvis bare han læser resten. Første halvdel er jo kun opvarmning

Anmeld

7. april 2011

Ka+Ma=Be

tine1985 skriver:

HAHA Min kæreste skulle også lige se hvad det (NU) var, der fik mig til at brøle. Han læste halvdelen, og besluttede sig for, at det bare er mine hormoner, som endnu en gang er løbet af med mig. Så nu prøver jeg ihærdigt at overbevise ham om, at selv han vil blive lidt ramt, hvis bare han læser resten. Første halvdel er jo kun opvarmning

Haha

Min kæreste vil nok også bare sige, at jeg er en tudeprinsesse!  hehe

Men helt fantastisk slutning - det er det altså! Man burde tvinge kæresten til at læse det

Anmeld

7. april 2011

Madam Blå

Åh nu drypper mine øjne også Hvor er det dog smukt og sjovt skrevet. Pyha - må også se at komme til øjenlægen

Anmeld

7. april 2011

dorthemus

Det var vel nok en rørende fortælling, meget smukt

Anmeld

7. april 2011

misspippi

Sådanne beretninger burde vi have nogle flere af.

Helt igennem fantstisk læsning

Anmeld

7. april 2011

Pige2009

Smukt!

Anmeld

7. april 2011

tine1985

Kristinav skriver:

Åh nu drypper mine øjne også Hvor er det dog smukt og sjovt skrevet. Pyha - må også se at komme til øjenlægen

Ja, det er virkelig utroligt den måde han både får humor, detaljer og alle følelser med. Helt genialt! - og lige fra hjertet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.