Er så skuffet at jeg kunne tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2011

Nemesis

Stumpen skriver:

hvad med om du pakkerne dig og ungerne sammen og evt. lejer et sommerhus et par uger eller tager hjem til dine forældre uden at sige det til ham og så kan dujo se hvornår han opdager at I er væk...

Det der er jo slet slet ikke holdbart 

det hjælper jo ikke noget vi er væk..for det er han jo også..Hvis vi ikke er her nr han er hjemme så opdager han det skam hurtigt nok... Det hjælper jo bare slet ikke at have 1½ dag på på en uge, når han ovenikøbet lige har været væk ..

Men må indrømme at jeg er nået til det punkt hvor jeg ikke er overrasket og tænker nok mere på hvordan jeg selv kommr videre.

:-) Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2011

Nemesis

Troldepussen skriver:

Jeg var nok også taget på forlænget weekend besøg et sted uden at fortælle ham det... og ikke kommer hjem før han ringer...

se svaret til Stumpen :-)

Men må indrømme at jeg ikke gider mere..har kæmpet så længe nu og kæmper jo tydeligvis alene, så nu fokuserer jeg bare på at komme videre.

Anmeld

8. april 2011

Pernille84

Åh sikke noget, vil bare give dig et kæmpe kram

Anmeld

8. april 2011

klmf

Skal overhovedet ikke gøre mig klog på, hvad der er godt at gøre eller javd jeg ville gøre, men en ting er da sikkert: Noget må gøres! Du kan jo ikke leve sådan, det er tydeligt ud fra det du skriver.

Synes Skouboes 'holdningsændrende samtale' lyder som en god idé! Men kan være det er DIG, der skal ændre holdning. Fra at finde sig i pisset til at lægge op, hvordan du vil have det hvis I skal vedblive at være en familie....

Giv endelig en update, har tænkt meget over dit dilemma, det er dælme ikke nemt med ambitiøse mænd/fædre....

Anmeld

8. april 2011

jydeinden

Jeg var godt nok blevet mere end stiktosset hvis min mand ikke en gang gad og være hjemme når man kom hjem fra en længere ferie, og måske mest af alt havde brug for at han tog børnene lidt.

Og det med at han glemmer sine børn når han er på arbejde, dét havde bare fået mine alarm klokker til at ringe HØJT... det er langt fra okay, og langt fra noget man kan leve med i længden.... Jeg elsker selv min kæreste, men den dag vi får børn kan han lige vove på at gøre sådan et nummer... det er tarveligt udover alle grænser. Jeg tror jeg havde taget en uge eller to i sommerhus, og så måtte han jo bevise at han vil familien, og ellers så pakker man sige ting.

Anmeld

8. april 2011

Troldepussen

ladydan1 skriver:

se svaret til Stumpen :-)

Men må indrømme at jeg ikke gider mere..har kæmpet så længe nu og kæmper jo tydeligvis alene, så nu fokuserer jeg bare på at komme videre.

Kan godt forstå du ikke gider mere... Et kram skal du have med på vejen , i håb om at du finder den bedste løsning, for som i lever nu er det ikke holdbart.

Anmeld

8. april 2011

Benjamins'mor

Jeg kan sagtens forstå dig, jeg ville godtnok også blive gal! 

Anmeld

8. april 2011

Pige2009

ladydan1 skriver:

manden min, har haft meget travlt med arbejdet. Der var så deadline her i mandags.

Han har derfor kun været hjemme 2 dage siden d. 13 marts.

Vi var inviteret til bryllup i jakarta, men det kunne jo slet slet ikke lade sig gøre for arbejdet ...

Jeg vælger så selv at tage afsted, med alle 3 unger alene..og da han jo alligevel måske kun kan være hjemme i 2 dage så planlægger jeg naturligvis vores afrejse og hjemkomst efter de oplysninger han giver mig...som så viser sig ikke at holde.

Vi er i dag netop hjemvendt efter 16 dage med bryllup i jakarta, en uge på bali og med unger der virkelig glæder sig til at se deres far og fortælle om alt det hele.

Manden har da været lidt hjemme, for køkkenvasken er fuld af opvask og affald (og vi HAr en opvaskemaskine) Stuen flyder og der ligger skrald de underligste steder.

og manden..ja han kommer ikke hjem i dag!!!!

Han har ikke set sine unger siden d. 13 marts og vælger stadig at arbejdet er vigtigere..jeg er SÅ skuffet!!!!

jeg har nu sagt til ham at han slet ikke skal komme hjem førend han har tid til at være her..hvorefter han siger..jamen jeg skal tidligt hjem i morgen for jeg trænger til at sove!!!!

Hvad fanden tænker han på!

ARGH Jeg træger sku også til at sove efter 21 timers flyvning og hjemkomst til et hus der RODER, især eftersom jeg efterlod det cleanet. men istedet har jeg pakket ud, sat en vask over, købt ind med ungerne på slæb, og skal nu lave mad og smøre madpakke til imorgen.

Øv ØV øv 

Sisse

Har skrevet en pb til dig

Anmeld

8. april 2011

Mi

Puha...sikke da en spand lort at få i hovedet når man vender træt hjem fra rejse. Jeg kan godt forstå at du er skuffet. Jeg ville også tænke: "har vi overhovedet været savnet, siden han ikke står klar i døren med åbne arme, for at modtage os?"  Håber ikke det er standarten for den omsorg og opmærksomhed han giver dig og børnene.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

8. april 2011

LISBETH:-)

Ville ikke gå videre uden og fortælle at jeg har set din tråd, og får helt ondt i maven på din og dine børns vejne

Rigtig mange tanker

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.