Er så skuffet at jeg kunne tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Vidunderligeunger

ladydan1 skriver:

Vi har desværre haft den snak..flere gange..sidste gang gik jeg endda til yderligheder og sagde jeg hellere ville have han var flaskedreng i rema hvis det betød han var HJEMME!!! 

Han meddelste så at han ville sige til arbejdet at han ikke kunne have s vigtig en rolle i teamet længere..men blev s projektleder i stedet...logisk nej...ambitiøst ja.

Men ak nej ikke mere tid hjemme.

suk

Sisse

jamen det er jo ikke iorden! hvad siger mavefornemmelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

roenlund

ladydan1 skriver:

jeg er ikke rasende..slet ikke--jeg er utrolig ked af at vores unger og jeg er så lidt vigtige i hans verden.

Det sætter virkeiig nogle overvejelser i gang.

Sisse

jeg kan godt følge dig, men den skuffelse ville nok resultere i vrede hos mig...

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

ladydan1 skriver:

Jakarta er i indonesien...men ja jeg vidste at hvis jeg skulle afsted så måtte det blive mig alene med ungerne. Så det er endten hans liv på hans præmisser eller mit og ungernes liv på vores..men så er det bare ikke rigtig familie længere..

Men det sætter nu nogle overvejelser i gang.

Det ved jeg godt - jeg ved til gengæld ikke hvorfor jeg lige havde fået i hovedet at det var Indien da jeg skrev

Jeg kender godt problemerne med prioritering - jeg er også gift med en projektleder... hans problem er at det er han også, så jeg køber som regel ikke undskyldningerne...

Jeg kan sagtens acceptere at man har travlt i perioder - det har jeg også, men hvis en projektleder permanent arbejder konstant er det enten fordi han/hun a) Ikke kan finde ud af at uddelegere, b) ikke har overblik eller c) Ikke kan holde sig inden for scopet af projektet... alle 3 er en dårlig projektleder, og når ham der jeg giftede mig med arbejder for meget og ikke kan finde ud af at prioritere os, har vi en holdningsforbedrende samtale, og det plejer faktisk at hjælpe... generelt er han blevet rigtig god til at være både far og projektleder

Anmeld

6. april 2011

Kildebakken

Jeg tror ikke han er ligeglad med ungerne, kan det ikke tænkes at han føler han bidrager til familien på sin måde? 

Både min mand og jeg arbejder intenst i perioder, så jeg prøver at være overbærende, når der er pres på hos ham. På arbejdet er der jo også nogen som står og hiver I ham. Så i princippet ville lidt opvask ikke røre mig, hvis jeg havde haft børnene en tur til Indonesien. Men hvis man altid skal være bagland/hushjælp uden at man husker, hvornår den kontrakt blev underskrevet, så er det tid at sige ordentligt fra. 

Men hvorfor kommer han ikke hjem til dig om aftenen, kan han ikke arbejde hjemmefra nogle aftener?

Kh

Anmeld

6. april 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

Det er så urimeligt overfor ungerne! jonas har snakket om i flere dage om at skulle fortælle far alt det han har oplevet og set..og spørger jo hvor far er..jeg siger på arbejde og han spørger hvorfor det?

og ja jeg ved det heller ikke, for hvorfor er han egentlig det?! 

synes sku han er en stud!

Sisse

I må tage snakken....altså når der er ro til det, for det er virkelig ikke ok at skuffe sådan...jeg kan slet ikke rumme de skuffelser mine unger har haft og har haft mange af, du ved.. det er så svært at håndtere..

Knus til dig..

Anmeld

7. april 2011

Nemesis

MAJ*MOR skriver:

jamen det er jo ikke iorden! hvad siger mavefornemmelsen?

mavefornemmelsen siger at noget må jeg gøre.... også selvom der ikke rigtig er nogle optimale løsninger.

Anmeld

7. april 2011

Nemesis

Skouboe skriver:

Det ved jeg godt - jeg ved til gengæld ikke hvorfor jeg lige havde fået i hovedet at det var Indien da jeg skrev

Jeg kender godt problemerne med prioritering - jeg er også gift med en projektleder... hans problem er at det er han også, så jeg køber som regel ikke undskyldningerne...

Jeg kan sagtens acceptere at man har travlt i perioder - det har jeg også, men hvis en projektleder permanent arbejder konstant er det enten fordi han/hun a) Ikke kan finde ud af at uddelegere, b) ikke har overblik eller c) Ikke kan holde sig inden for scopet af projektet... alle 3 er en dårlig projektleder, og når ham der jeg giftede mig med arbejder for meget og ikke kan finde ud af at prioritere os, har vi en holdningsforbedrende samtale, og det plejer faktisk at hjælpe... generelt er han blevet rigtig god til at være både far og projektleder

jeg køber heller ikke undskyldningerne, for der er jo ham selv der planlægger møder, ugeplaner osv.nej han kan ikke finde ud af at uddelegere, han har den opfattelse at det ikke duer med mindre han er med...med i alt. han mener at det han forlanger af sine projektarbejdere skal han også selv,,,så hvis de skal være der til kl 22 for at blice færdige,,så skal han også selv.han har overblik...faktisk nok næsten for meget, for han bliver virkelig irriteret når han gang på gang skal forklare hvorfor scopet at projektet er som det er. og her er så både ledelsen og hans fodfolk ikke særlig støttende for så bestemmer ledelsen et, som der ikke er retningslinjer for eller som ikke er en del at forretningskonceptet og regner alligevel med at det kan lade sig gøre.... indenfor budgettet.Han nyder uden tvivl udfordringerne, men han glemmer helt bogstaveligt at vi eksisterer når han er på arbejde...det han han selv indrømmet.så lige nu er han projektleder men om det er den titel eller solutions architekt eller noget andet han har, så er han bare meget lidt hjemme.... han ligger mange interessetimer i sit arbejde.sisse som vist lider af jetlag for kan ikke sove mere.

Anmeld

8. april 2011

Nemesis

Synes da lige i skal høre en update!

Manden kom hjem i går...han skulle så have været hjemme til spisetid kl 18 men kom først lidt i 19. Han strøg ind af døren, og fik gang i pc´en..tog telefonen et par gange..med vores søn på armen som forsøgte at fortælle sin far om det han havde set og give ham kys og kram.

Far fik lov til at børste tænder (tlf ringede 2 gange - han tog den dog ikke) men ringede så tilbage ligeså snart han var færdig.

kl 19.15 var begge unger puttet og hans telefon kimede videre.

Havde jo ellers sagt han først skulle komme hjem når han havde tid.!!!

Manden har så ovenikøbet lige sendt mig en sms med at han tager afsted igen søndag eftermiddag... jeg ved ikke hvornår han s kommer hjem igen..men måske onsdag!

må indrømme at jeg vist helt har opgivet og mere og mere overvejer om vi skal prøve at nøjes med at være sammen i weeekender HVIS han da der så kan lægge arbejdet fra sig.

i dag er vi heldige hvis han er hjemme kl. 18....

Sisse

Anmeld

8. april 2011

Stumpen

ladydan1 skriver:

Manden kom hjem i går...han skulle så have været hjemme til spisetid kl 18 men kom først lidt i 19. Han strøg ind af døren, og fik gang i pc´en..tog telefonen et par gange..med vores søn på armen som forsøgte at fortælle sin far om det han havde set og give ham kys og kram.

Far fik lov til at børste tænder (tlf ringede 2 gange - han tog den dog ikke) men ringede så tilbage ligeså snart han var færdig.

Manden har så ovenikøbet lige sendt mig en sms med at han tager afsted igen søndag eftermiddag... jeg ved ikke hvornår han s kommer hjem igen..men måske onsdag!

må indrømme at jeg vist helt har opgivet og mere og mere overvejer om vi skal prøve at nøjes med at være sammen i weeekender HVIS han da der så kan lægge arbejdet fra sig.

Sisse

hvad med om du pakkerne dig og ungerne sammen og evt. lejer et sommerhus et par uger eller tager hjem til dine forældre uden at sige det til ham og så kan dujo se hvornår han opdager at I er væk...

Det der er jo slet slet ikke holdbart 

Anmeld

8. april 2011

Troldepussen

ladydan1 skriver:

Sisse

Jeg var nok også taget på forlænget weekend besøg et sted uden at fortælle ham det... og ikke kommer hjem før han ringer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.