Er så skuffet at jeg kunne tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.557 visninger
49 svar
0 synes godt om
6. april 2011

Nemesis

manden min, har haft meget travlt med arbejdet. Der var så deadline her i mandags.

Han har derfor kun været hjemme 2 dage siden d. 13 marts.

Vi var inviteret til bryllup i jakarta, men det kunne jo slet slet ikke lade sig gøre for arbejdet ...

Jeg vælger så selv at tage afsted, med alle 3 unger alene..og da han jo alligevel måske kun kan være hjemme i 2 dage så planlægger jeg naturligvis vores afrejse og hjemkomst efter de oplysninger han giver mig...som så viser sig ikke at holde.

Vi er i dag netop hjemvendt efter 16 dage med bryllup i jakarta, en uge på bali og med unger der virkelig glæder sig til at se deres far og fortælle om alt det hele.

Manden har da været lidt hjemme, for køkkenvasken er fuld af opvask og affald (og vi HAr en opvaskemaskine) Stuen flyder og der ligger skrald de underligste steder.

og manden..ja han kommer ikke hjem i dag!!!!

Han har ikke set sine unger siden d. 13 marts og vælger stadig at arbejdet er vigtigere..jeg er SÅ skuffet!!!!

jeg har nu sagt til ham at han slet ikke skal komme hjem førend han har tid til at være her..hvorefter han siger..jamen jeg skal tidligt hjem i morgen for jeg trænger til at sove!!!!

Hvad fanden tænker han på!

ARGH Jeg træger sku også til at sove efter 21 timers flyvning og hjemkomst til et hus der RODER, især eftersom jeg efterlod det cleanet. men istedet har jeg pakket ud, sat en vask over, købt ind med ungerne på slæb, og skal nu lave mad og smøre madpakke til imorgen.

Øv ØV øv 

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

roenlund

jeg ville være rasende

Anmeld

6. april 2011

Holbæktrunten

Aj hvor træls...

Det lyder som om i har brug for lidt voksen-tid så i kan få snakket nogle ting og forventninger til hinanden igennem...

Anmeld

6. april 2011

GUSO

Øv det syntes jeg bestemt ikke han kan være bekendt, men tror bare mænd tænket anderledes end kvinder.. Du får lige en med på vejen... Hilsen Camilla

Anmeld

6. april 2011

Aves.

ladydan1 skriver:

manden min, har haft meget travlt med arbejdet. Der var så deadline her i mandags.

Vi var inviteret til bryllup i jakarta, men det kunne jo slet slet ikke lade sig gøre for arbejdet ...

Jeg vælger så selv at tage afsted, med alle 3 unger alene..og da han jo alligevel måske kun kan være hjemme i 2 dage så planlægger jeg naturligvis vores afrejse og hjemkomst efter de oplysninger han giver mig...som så viser sig ikke at holde.

Vi er i dag netop hjemvendt efter 16 dage med bryllup i jakarta, en uge på bali og med unger der virkelig glæder sig til at se deres far og fortælle om alt det hele.

Manden har da været lidt hjemme, for køkkenvasken er fuld af opvask og affald (og vi HAr en opvaskemaskine) Stuen flyder og der ligger skrald de underligste steder.

Han har ikke set sine unger siden d. 13 marts og vælger stadig at arbejdet er vigtigere..jeg er SÅ skuffet!!!!

jeg har nu sagt til ham at han slet ikke skal komme hjem førend han har tid til at være her..hvorefter han siger..jamen jeg skal tidligt hjem i morgen for jeg trænger til at sove!!!!

ARGH Jeg træger sku også til at sove efter 21 timers flyvning og hjemkomst til et hus der RODER, især eftersom jeg efterlod det cleanet. men istedet har jeg pakket ud, sat en vask over, købt ind med ungerne på slæb, og skal nu lave mad og smøre madpakke til imorgen.

Øv ØV øv 

Sisse

ØVØV...Sisse, for pokker hvor kan jeg godt forstå du er skuffet over din mand, det er ikke rimeligt over for børnene og da total mangel på indsigt i forhold til hvad du har haft med tre børn på rejse...

Håber han kommer til fornuft..

KNus til dig..

Anmeld

6. april 2011

TinaPina

Tror sgu havde samlet alt rodet i en stak, og så måtte han sgu selv ordne det hvis han engang kom hjem.

Derudover ville jeg nok kraftigt overveje om det var noget jeg gad finde mig i fremover !

Anmeld

6. april 2011

Majbriteriksen

ladydan1 skriver:

Øv ØV øv 

Sisse

* Var blevet så skuffet over at komme hjem til det, det er godt nok dybt respektløst. Hvad laver han, siden at det er så meget vigtigere end familien?

Jeg må lige sige at jeg syntes at det er total sejt at du rejser alene med 3 børn. Hatten af for det. Var det i det mindste en fantastisk ferie i var på?

Majbrit, som syntes at det er hårdt at manden er i vejle i 1½ døgn og har efterladt mig med 2 skrupumulige unger.

Anmeld

6. april 2011

Stumpen

Kæmpe krammer fra mig 

Jeg tror bare jeg skal holde min mund, for jeg synes det er noget så respektløst af ham 

Anmeld

6. april 2011

tinasmor

6. april 2011

Vidunderligeunger

øv! sikke noget...
Der er vel ikke så meget at sige, end at I skal ha en ordentlig snak, for du må sige hvordan du har det med sådan en behandling... rigtig surt altså..

et kram til dig!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.