manden min, har haft meget travlt med arbejdet. Der var så deadline her i mandags.
Han har derfor kun været hjemme 2 dage siden d. 13 marts.
Vi var inviteret til bryllup i jakarta, men det kunne jo slet slet ikke lade sig gøre for arbejdet ...
Jeg vælger så selv at tage afsted, med alle 3 unger alene..og da han jo alligevel måske kun kan være hjemme i 2 dage så planlægger jeg naturligvis vores afrejse og hjemkomst efter de oplysninger han giver mig...som så viser sig ikke at holde.
Vi er i dag netop hjemvendt efter 16 dage med bryllup i jakarta, en uge på bali og med unger der virkelig glæder sig til at se deres far og fortælle om alt det hele.
Manden har da været lidt hjemme, for køkkenvasken er fuld af opvask og affald (og vi HAr en opvaskemaskine) Stuen flyder og der ligger skrald de underligste steder.
og manden..ja han kommer ikke hjem i dag!!!!
Han har ikke set sine unger siden d. 13 marts og vælger stadig at arbejdet er vigtigere..jeg er SÅ skuffet!!!!
jeg har nu sagt til ham at han slet ikke skal komme hjem førend han har tid til at være her..hvorefter han siger..jamen jeg skal tidligt hjem i morgen for jeg trænger til at sove!!!!
Hvad fanden tænker han på!
ARGH Jeg træger sku også til at sove efter 21 timers flyvning og hjemkomst til et hus der RODER, især eftersom jeg efterlod det cleanet. men istedet har jeg pakket ud, sat en vask over, købt ind med ungerne på slæb, og skal nu lave mad og smøre madpakke til imorgen.
Øv ØV øv
Sisse
Anmeld