Er så skuffet at jeg kunne tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Nemesis

MAJ*MOR skriver:

øv! sikke noget...
Der er vel ikke så meget at sige, end at I skal ha en ordentlig snak, for du må sige hvordan du har det med sådan en behandling... rigtig surt altså..

et kram til dig!!  

Vi har desværre haft den snak..flere gange..sidste gang gik jeg endda til yderligheder og sagde jeg hellere ville have han var flaskedreng i rema hvis det betød han var HJEMME!!! 

Han meddelste så at han ville sige til arbejdet at han ikke kunne have s vigtig en rolle i teamet længere..men blev s projektleder i stedet...logisk nej...ambitiøst ja.

Men ak nej ikke mere tid hjemme.

suk

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

eElak

ladydan1 skriver:

manden min, har haft meget travlt med arbejdet. Der var så deadline her i mandags.

Han har derfor kun været hjemme 2 dage siden d. 13 marts.

Vi var inviteret til bryllup i jakarta, men det kunne jo slet slet ikke lade sig gøre for arbejdet ...

Jeg vælger så selv at tage afsted, med alle 3 unger alene..og da han jo alligevel måske kun kan være hjemme i 2 dage så planlægger jeg naturligvis vores afrejse og hjemkomst efter de oplysninger han giver mig...som så viser sig ikke at holde.

Vi er i dag netop hjemvendt efter 16 dage med bryllup i jakarta, en uge på bali og med unger der virkelig glæder sig til at se deres far og fortælle om alt det hele.

Manden har da været lidt hjemme, for køkkenvasken er fuld af opvask og affald (og vi HAr en opvaskemaskine) Stuen flyder og der ligger skrald de underligste steder.

og manden..ja han kommer ikke hjem i dag!!!!

Han har ikke set sine unger siden d. 13 marts og vælger stadig at arbejdet er vigtigere..jeg er SÅ skuffet!!!!

jeg har nu sagt til ham at han slet ikke skal komme hjem førend han har tid til at være her..hvorefter han siger..jamen jeg skal tidligt hjem i morgen for jeg trænger til at sove!!!!

Hvad fanden tænker han på!

ARGH Jeg træger sku også til at sove efter 21 timers flyvning og hjemkomst til et hus der RODER, især eftersom jeg efterlod det cleanet. men istedet har jeg pakket ud, sat en vask over, købt ind med ungerne på slæb, og skal nu lave mad og smøre madpakke til imorgen.

Øv ØV øv 

Sisse

Jeg havde gjort nøjagtigt det samme som dig!!!! 

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Skouboe skriver:

Folk ændrer sig desværre sjældent, så det er nok det du må gøre op med dig selv..
skal du ihvertfald have herfra

Tak skal du ha :-)

kan bare ikke fatte hvordan han kan synes at arbejdet er vigtigere end sine børn..jeg forstår det virkelig ikke....

sisse

Anmeld

6. april 2011

Majbriteriksen

ladydan1 skriver:

jeg er også bare så skuffet...det er vores søn også..helt sikkert!

Han er projektleder...i øvrigt noget han selv sagde ja til EFTER vi havde haft en snak om at prioritere lidt anderledes så han kunne være hjemme for andet end at sove...det hjalp åbenbart modsat!

Ferien var fantastisk og det var jo noget helt unikt at opleve et indonesisk bryllup,  hvor vores søn iøvrigt var brudesvend.

men troede aldrig jeg skulle sige det...men har sgu savnet kartofler :-)

men vi har jo oplevet så meget, set vilde aber og delfiner, set fantastiske vandfald, anderledes mad, et buddist tempel osv osv....og nydt varmen og solen. :-)

Sisse

Kan godt forstår at sønnike er mega skuffet. Ved hvor meget mine unger savner deres far bare han har været væk et døgn. Men nu er de heller ikke vant til at far er væk så tit.

Det lyder bare som en fantastisk ferie-det er sådan noget jeg drømmer om at vi skal når drengene er blevet lidt ældre.

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

ladydan1 skriver:

Tak skal du ha :-)

kan bare ikke fatte hvordan han kan synes at arbejdet er vigtigere end sine børn..jeg forstår det virkelig ikke....

sisse

Det fatter jeg så heller ikke...

- og hvor er du sej at pakke 3 unger og tage til Indien alene ... også selvom det jo egentligt meget godt illustrerer hvor meget du i virkeligheden har brug for manden...

Hvis der er noget jeg kan gøre, siger du bare til

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

KaLee skriver:

Jeg havde gjort nøjagtigt det samme som dig!!!! 

problemet er jo så at når han mener han har tid, så tager han stadig telefonen når den ringer, han er stadig delvist på arbejde..

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Majbriteriksen skriver:

Kan godt forstår at sønnike er mega skuffet. Ved hvor meget mine unger savner deres far bare han har været væk et døgn. Men nu er de heller ikke vant til at far er væk så tit.

Det lyder bare som en fantastisk ferie-det er sådan noget jeg drømmer om at vi skal når drengene er blevet lidt ældre.

Ferien var også fantastisk...og jeg vidste også at hvis det skulle blive en realitet måtte jeg afsted alene.

Med de skuffelser vores unger får er det ikke noget at sige til at det kun er mor der duer.

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Skouboe skriver:

Det fatter jeg så heller ikke...

- og hvor er du sej at pakke 3 unger og tage til Indien alene ... også selvom det jo egentligt meget godt illustrerer hvor meget du i virkeligheden har brug for manden...

Hvis der er noget jeg kan gøre, siger du bare til

Jakarta er i indonesien...men ja jeg vidste at hvis jeg skulle afsted så måtte det blive mig alene med ungerne. Så det er endten hans liv på hans præmisser eller mit og ungernes liv på vores..men så er det bare ikke rigtig familie længere..

Men det sætter nu nogle overvejelser i gang.

Anmeld

6. april 2011

Majbriteriksen

ladydan1 skriver:

Ferien var også fantastisk...og jeg vidste også at hvis det skulle blive en realitet måtte jeg afsted alene.

Med de skuffelser vores unger får er det ikke noget at sige til at det kun er mor der duer.

Sisse

Nej, det er jo det han får ud af det. Vi har valgt herhjemme at jeg har fået aftenvagt for at få tingene til at løbe rundt. Det betyder at jeg kun skal jobbe 28 timer/ugentl, men så skal der trækkes 8 timer pr. mdr. i afs fra+6 ugers ferie og en masse helligedage fra. Det har virkelig betydet at farmand er kommet meget på banen også selvom at jeg er her. Og børnene har fået et fantastisk forhold til ham.

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Majbriteriksen skriver:

Nej, det er jo det han får ud af det. Vi har valgt herhjemme at jeg har fået aftenvagt for at få tingene til at løbe rundt. Det betyder at jeg kun skal jobbe 28 timer/ugentl, men så skal der trækkes 8 timer pr. mdr. i afs fra+6 ugers ferie og en masse helligedage fra. Det har virkelig betydet at farmand er kommet meget på banen også selvom at jeg er her. Og børnene har fået et fantastisk forhold til ham.

uanset hvordan og hvorledes kræver det jo rent faktisk at manden er med på at han skal mere på banen. Det virker det ikke til min er - desværre.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.