Er så skuffet at jeg kunne tude..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Nemesis

roenlund skriver:

jeg ville være rasende

jeg er ikke rasende..slet ikke--jeg er utrolig ked af at vores unger og jeg er så lidt vigtige i hans verden.

Det sætter virkeiig nogle overvejelser i gang.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Nemesis

Holbæktrunten skriver:

Aj hvor træls...

Det lyder som om i har brug for lidt voksen-tid så i kan få snakket nogle ting og forventninger til hinanden igennem...

Det er ikke mere end 6 uger siden vi havde en dyb snak...tror bare jeg snart må indse at intet er vigtigere end arbejdet..og så ebdten finde mig i den prioritering eller tage konsekvensen.

synes det er noget hø.

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

GUSO skriver:

Øv det syntes jeg bestemt ikke han kan være bekendt, men tror bare mænd tænket anderledes end kvinder.. Du får lige en med på vejen... Hilsen Camilla

Tak, ja udentvivl de tænker anderledes..men mangler nok følelsen af overhovedet at være i tankerne....vi eksisterer bare slet ikke nr han er ude af hoveddøren.

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Eva. skriver:

ØVØV...Sisse, for pokker hvor kan jeg godt forstå du er skuffet over din mand, det er ikke rimeligt over for børnene og da total mangel på indsigt i forhold til hvad du har haft med tre børn på rejse...

Håber han kommer til fornuft..

KNus til dig..

Det er så urimeligt overfor ungerne! jonas har snakket om i flere dage om at skulle fortælle far alt det han har oplevet og set..og spørger jo hvor far er..jeg siger på arbejde og han spørger hvorfor det?

og ja jeg ved det heller ikke, for hvorfor er han egentlig det?! 

synes sku han er en stud!

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

TinaPina skriver:

Tror sgu havde samlet alt rodet i en stak, og så måtte han sgu selv ordne det hvis han engang kom hjem.

Derudover ville jeg nok kraftigt overveje om det var noget jeg gad finde mig i fremover !

har lagt alt hans tøj i en stank, men skulle bruge vasken s den måtte jeg jo tømme og skraldet..ja det har jeg faktisk også samlet..

Jeg har også nogle overvejelser nu..synes virkelig han har vist at vi er så nedprioriterede. Han siger en masse sde ord men hans handlinger er bare noget helt andet.

øv øv-

Sisse

Anmeld

6. april 2011

wamse

Åh sikke en velkomst at komme hjem til for jer 

Håber i har haft en fantastisk rejse.

Anmeld

6. april 2011

Muffinmus

ja, personligt havde jeg nok stille og roligt FLÅET hans nosser af og sagt til ham han kunne få dem igen når han blev mand nok til at passe sin familie i stedet for.

Men derud over skal i naturligvis have en snak om at han ikke skal være væk fra familien, for den kommer først, arbejdet nr 2---ALTID.

Muligvis er der nogle ting der skal ordnes i ny og næ der trækker lidt ud, men man skal ikke bare være på sit job i en måned uden at se sin familie.

Men måske han jobber hårdt netop fordi han tror at det får alt til at hænge sammen...mænd ved nogle gange ikke at de prioterer forkert netop af den grund.

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Majbriteriksen skriver:

* Var blevet så skuffet over at komme hjem til det, det er godt nok dybt respektløst. Hvad laver han, siden at det er så meget vigtigere end familien?

Jeg må lige sige at jeg syntes at det er total sejt at du rejser alene med 3 børn. Hatten af for det. Var det i det mindste en fantastisk ferie i var på?

Majbrit, som syntes at det er hårdt at manden er i vejle i 1½ døgn og har efterladt mig med 2 skrupumulige unger.

jeg er også bare så skuffet...det er vores søn også..helt sikkert!

Han er projektleder...i øvrigt noget han selv sagde ja til EFTER vi havde haft en snak om at prioritere lidt anderledes så han kunne være hjemme for andet end at sove...det hjalp åbenbart modsat!

Ferien var fantastisk og det var jo noget helt unikt at opleve et indonesisk bryllup,  hvor vores søn iøvrigt var brudesvend.

men troede aldrig jeg skulle sige det...men har sgu savnet kartofler :-)

men vi har jo oplevet så meget, set vilde aber og delfiner, set fantastiske vandfald, anderledes mad, et buddist tempel osv osv....og nydt varmen og solen. :-)

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Nemesis

Stumpen skriver:

Kæmpe krammer fra mig 

Jeg tror bare jeg skal holde min mund, for jeg synes det er noget så respektløst af ham 

har nu hellet ikke sagt så meget til ham...men han har nu heller ikke haft tid til at snakke...Men kan helt sikkert hurtigt komme til at sige noget der ikke lyder godt.

Sisse

Anmeld

6. april 2011

Skouboe

ladydan1 skriver:

Det er ikke mere end 6 uger siden vi havde en dyb snak...tror bare jeg snart må indse at intet er vigtigere end arbejdet..og så ebdten finde mig i den prioritering eller tage konsekvensen.

synes det er noget hø.

Sisse

Folk ændrer sig desværre sjældent, så det er nok det du må gøre op med dig selv..
skal du ihvertfald have herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.