Hvor har i mødt jeres Kæreste/mand henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Frk.S

Vi mødte hinanden gennem hans skolekammerat. Min kæreste var på det tidspunkt lige begyndt i gymnasiet, og havde fået sig en ny "gå-i-byen-buddy"

I byen mødte jeg så hans ven og scorede ham. Vi sås et par gange, men jeg fandt ret hurtigt ud af, at ham skulle jeg ikke være sammen med. Han var godt nok lækker, men dummere end snot (ikke fordi man skal være super-klog for at være sammen med mig, men han var bare så dum at høre på, at det var totalt turn-off). Han holdt så en fest, hvor jeg også var med... og til den fest kom han så (min kæreste). Lige så snart jeg så ham, bestemte jeg mig for, at HAM skulle jeg have fat i i stedet for.

Jeg droppede vennen, og weekenden efter lykkedes det mig at score ham jeg virkelig ville have.

Det er nu over 11 år siden - vi har nu hus og kat sammen, og jeg venter vores første barn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Miss BananaHammock

Han var min træner - man skulle jo ha' spilletid! hehe --- det er 4,5 år siden!

Anmeld

6. april 2011

aya-zia

holstebro tekniske skole (skolehjemmet)

Anmeld

6. april 2011

rk_07

Jeg mødte min kæreste på jubii chatten. Han boede i Aalborg på det tidspunkt, så jeg tog chancen og tog den lange tur der op, det var det hele værd. Vi har været sammen i 6 år her den 22 og vi har en dejlig datter sammen som snart er 1 år

Anmeld

6. april 2011

ekzunz

På job

Anmeld

6. april 2011

Mulleneser

Dating.dk.....  

Anmeld

6. april 2011

mortil4dejligepiger

Vi mødtes i folkeskolen, så det er jo nok passé

Men lige pludselig møder du sikkert den rette! Ofte synes jeg, jeg hører om, at det sker i vennekredsen eller i venners vennekreds

Anmeld

6. april 2011

Tanja84

Min mand og jeg har mødt hinanden på arbejde, og arbejder stadigvæk sammen den dag i

Vores lille prinsesse er ude på vores arbejde blevet døbt, Danaprinsessen (vores firma hedder DanaWeb)

Anmeld

6. april 2011

Laura.

Vi mødte hinanden inde på Dating.dk

Vi har nu været sammen i 8 år og har lige fået en dejlig datter.

Så det kan sagtens lade sig gøre at finde en kæreste via internettet. 

Anmeld

6. april 2011

nattergalen

Under uddannelsen på pædagogseminariet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.