Hvor har i mødt jeres Kæreste/mand henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

NinaNymannMadsen

mødte min kæreste til en privat fest ved en fælles veninde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

marhemor

På facebook

Min kæreste taggede mig i 'social me' - og jeg takkede ham, og så skrev vi ellers frem og tilbage i laaaaang tid

- og nu er vi forældre til skønne Andrea på 5 mdr

Anmeld

6. april 2011

Darling<3

4kløver skriver:

Vi står i hver sin kø og min klapvogn kniker hvor han så siger at den kunne godt bruge noget olie. Hvor jeg siger surt vis han han havde et problem kunne han da bare smøre den. Fortæller det til naboen(de kendte ham da de tit gik tur med deres hunde sammen) tænker ikke mere over det før han kommer på besøg med olie og det er snart 11år siden.

Nårh, hvor sødt

Nogle gange kan problemer udvikle sig til noget godt

Anmeld

6. april 2011

Holbæktrunten

Min mand mødte jeg på dating.dk. Efter nogle skrækkeligt laaange og spændende breve (98 a4 sider over 14 dage), måtte jeg overgive mig, og møde ham... Havde ellers svoret at jeg ikke gad Dating.dk mere, havde været udsat for et par stykker der havde alvorligt skrald i kasketten. 

Ellers har jeg mødt forsk. kærester ved privatfest, i byen og en enkelt på en færge engang... 

Anmeld

6. april 2011

meem

Mødte min skønne kæreste på en café, en fuld aften

Anmeld

6. april 2011

Maddox

Jeg mødte min dejlige kæreste til en julefrokost, som alle butikkerne i vores by holdt samlet.. I 4 mdr. havde vi arbejdet næsten lige ved siden af hinanden (kun en frisørsalon imellem) men vidste slet ikke han fandtes før den aften. Han siger dog at han har lagt mærke til mig flere gange

Anmeld

6. april 2011

misslea

Jeg mødte min mand i 2002. Vi var afsted på en håndboldtur til Prag, og inden vi overhovedet var nået til Prag med bussen havde vi fundet sammen... (skal lige siges, at der var fest, øl og musik i bussen... heheh)!!!

Vi har været sammen lige siden... har været gift i 2½ år, og har en datter på ½ år!!!!

Meeen ved da ikke lige, om det er en bustur til Prag, der er tricket for dig... hihi

Anmeld

6. april 2011

norenberg

jeg mødte min mand over nettet på forum chatten....vi skrev sammen et halvt år og bestemte os for at det kunne være sjovt lige at se hinanden irl....ja og siden den dag har vi været sammen hver dag...

Anmeld

6. april 2011

Muffinmus

tja, vi mødte hinanden til en grillfest i JANUAR 2000. Så ikke lige frem den bedste ide til dig:-)

Anmeld

6. april 2011

2babygirls

Linda83 skriver:

Er der Nogen der har nogle gode ideér til hvor jeg finder kærligligheden henne 

Hvor har i mødt jeres henne ???

Nu ved jeg ikke om du har alderen, men jeg mødte min mand på drukferie i spanien hæ hæ... meeeget romantisk

Allerede i lufthavnen havde jeg spottet ham, så fik hurtigt skaffet hans nr og så datede jeg ham dernede  og da vi kom hjem var jeg på ferie hos ham en uge... LOOOOVE!!!!!

Det er 6 år siden til juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.