Hvor har i mødt jeres Kæreste/mand henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Stefanie

På dating.dk

held og lykke til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

L83

Tina&Martin skriver:

Nu ved jeg ikke om du har alderen, men jeg mødte min mand på drukferie i spanien hæ hæ... meeeget romantisk

Allerede i lufthavnen havde jeg spottet ham, så fik hurtigt skaffet hans nr og så datede jeg ham dernede  og da vi kom hjem var jeg på ferie hos ham en uge... LOOOOVE!!!!!

Det er 6 år siden til juli

er 27 ... Men har jo 2 børn så det ville aldrig kunne lade sig gøre hehe

Anmeld

6. april 2011

L83

Stefanie skriver:

På dating.dk

held og lykke til dig

mange tak

Anmeld

6. april 2011

L83

4kløver skriver:

Vi står i hver sin kø og min klapvogn kniker hvor han så siger at den kunne godt bruge noget olie. Hvor jeg siger surt vis han han havde et problem kunne han da bare smøre den. Fortæller det til naboen(de kendte ham da de tit gik tur med deres hunde sammen) tænker ikke mere over det før han kommer på besøg med olie og det er snart 11år siden.

Hvor sødt

Anmeld

6. april 2011

Silas&Mille

scor.dk

Ikke lige en side man kigger efter kæreste potentiale på 

Men havde været single i længere tid og kunne godt bruge lidt 'sjov'  så kiggede lidt rundt på siden. Faldt over min nuværende kærestes profil og tænkte han ser da meget sød ud. Men skrev ikke til ham (ved egentligt ikke hvorfor). Han skrev derimod til mig. Vi gik på MSN og 'snakkede' i nogle timer hvor vi aftalte han skulle komme på besøg i weekenden.

Vi spottede hinanden på hjemmesiden en torsdag, mødtes fredag og har boet sammen siden. Han flyttede simpelthen ind samme dag vi mødte hinanden. Ikke lige det der var planen, men vi har nu været sammen i mere end 4½ år og har en lækker søn på 3 måneder sammen. 

Så man kan godt finde lykken på nettet

Anmeld

6. april 2011

MaybeBaby

rk_07 skriver:

Jeg mødte min kæreste på jubii chatten. Han boede i Aalborg på det tidspunkt, så jeg tog chancen og tog den lange tur der op, det var det hele værd. Vi har været sammen i 6 år her den 22 og vi har en dejlig datter sammen som snart er 1 år

Det er lidt sjovt. Der mødte jeg også min kæreste. Bare ikke på dating-dækket. Var tilfældigvis derinde én gang efter 6 år, hvor jeg slet ikke havde tænkt på siden. Og nåede kun at være der i 30 sekunder, da jeg lige fik en privatbesked om, at jeg har pæne øjne. En rigtig Brian-type lige umiddelbart, som jeg kun skulle være venner med. Ja og her sidder vi godt 5 år efter med hus, hundehvalp og en bette på vej. Hurraaaaa for Jubiii chat

Anmeld

6. april 2011

Sof

Min store kærlighed mødte jeg gennem en veninde, hun inviterede mig med til en fest og jeg fik på sidelinjen inviteret kæresten med til festen, tog ham med hjem og han har været her næsten lige siden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.