Hvor har i mødt jeres Kæreste/mand henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Tystys14

Mødte min kæreste hos hans forældre.  Havde problemer med en computer som jeg havde købt af dem, og derfor bad de mig komme så de kunne kigge på den sammen med mig, men da de heller ikke kunne finde fejlen, ringede de efter deres søn, så han kunne komme og hjælpe mig med den.

Og 20 minutter efter kom verdens lækreste bicker ind af døren, med mc hjælmen under armen og et sødt skævt smil på¨læberne... så var jeg solgt... , fandt ham på face nogle dage efter og derefter gik der 4 uger før vi virkelig begyndte at gøre noget ud af det.  Nu har jeg verdens skønneste kæreste og en dejlig lille pige med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Fenja09

Jeg mødte min kæreste på Grønland for snart 12 år siden - jeg var på ferie og han sejlede i Forsvaret. Der er jo ret langt til Grønland, så kan godt være at du ikke finder din kærlighed dér, ligesom jeg

Jeg har egentlig aldrig fået en kæreste, hvis jeg har "ledt" efter en - det er bare kommet pludseligt, men du kan da glæde dig over, ligesom alle os andre at sommeren og det gode vejr er på vej - så er der nok meget større mulighed for at møde drømmeprinsen når de fleste mennesker bruger tiden udenfor

Anmeld

6. april 2011

musse1

på jubii chatten fo 9 år siden haha..

Anmeld

6. april 2011

L83

Nadia&Daniel skriver:

Jeg mødte min mand på Renome (stave) - et diskotekt i Københavnens natteliv.. Ved ikke om det stadig hedder Renome (stave)..

ved hvad du mener , ved heller ikke hvordan det staves hehe

Anmeld

6. april 2011

Kofoed.

Han er storebror til en jeg boede på kollegium med (hun er herinde Peitersen23) 

Anmeld

6. april 2011

JulieE

Til en privat fest i et sommerhus... Det var lidt et set-up, da min veninde, der holdt festen, havde set et muligt match og det holdt stik

Anmeld

6. april 2011

Aves.

I min praktik for snart 3 år siden mødte jeg ham den hemmelige, han var min leder...vi har mailet lidt on and off de år og i januar blev det mere kontinuerligt...og ja, så blev vi kærester eller hvad vi nu er...

Anmeld

6. april 2011

lykkekevin

dating.dk hvor vi skriv kort to 3 gang så sås vi da jeg var i samme bhy som ham at arbejde den gang og ja nu jeg mor til to 

Anmeld

6. april 2011

4kløver

I brugsen i køen

Anmeld

6. april 2011

LRJ

Gennem en fælles ven, det er to år siden vi mødtes første gang, og vi har en datter der fylder 1 år på søndag og har 2 års dag om en måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.