Hvor har i mødt jeres Kæreste/mand henne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

Den lykkelige

Vi mødtes via dating.dk..  Vi havde ellers begge opgivet at finde kærligheden derinde efter vi begge havde mødtes med flere forskellige.. Men her slog det bare klik og på 2. dagen flyttede jeg ind hos ham  nu har vi købt fælles hus, bil, hund og har lige fået en dejlig lille datter.. ja vi mangler kun det hvide stakit  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Faith

Min mand og jeg var bartendere på samme diskotek da vi var "unge"

Anmeld

6. april 2011

FamilienSørensen

Jeg mødte Jacob over Arto

Det kan gå begge veje når man møder hinanden på chat sider, men heldigvis førte det i dette tilfælde til noget godt

Anmeld

6. april 2011

chael

Jeg mødte min kæreste igennem et par venner jeg boede os, da min exkæreste og jeg gik fra hinanden. Så havde jeg ikke noget sted at bo og så boede jeg hos de venner.

Manden havde en arbejdskollega, som jeg mødte tilfældigt, da jeg var med ude på en gård, fordi damen skulle aflevere noget til sin mand.

Og der kom min mand så gående. En rigtig smartass af den 2. verden

Han kom så forbi hjemme hos vennerne, for liiiige at se mig og til sidst tog JEG springet og spurgte om han havde lyst til at ses.

Det ville han gerne og han blev der også og sov og ja, så har vi sovet sammen siden

Han havde dog en anden, han var ved at lære godt at kende, men han blev mere forelsket i mig og droppede derfor hende den anden. Og jeg ser hende stadig i vores by, og når vores blikke mødes, så er det ikke ligefrem venlighed der melder sig

Der var lige en masse drama, med lige at pisse hinanden af og marekere sit territorie Men jeg vandt

*CAmilla 15+0

Anmeld

6. april 2011

Lou87

Linda83 skriver:

Er der Nogen der har nogle gode ideér til hvor jeg finder kærligligheden henne 

Hvor har i mødt jeres henne ???

Mødte min til en sportsgren og faldte for hinanden på en træningstur smiler

Anmeld

6. april 2011

chael

Dittemor26 skriver:

hmmm, mødte min på gymnasiet i 1999. Meen tror ikke det er der du skal lede

Ha ha Jow hvis man er til kuvøse guf

*Camilla 15+0

Anmeld

6. april 2011

Mor til Mike

På et kursus ..

Anmeld

6. april 2011

LBK

Jeg mødte min kæreste gennem vores fælles fritidsinteresse. Så find en god fritidsinteresse....

Anmeld

6. april 2011

DLM

fandt min kæreste på skole

Anmeld

6. april 2011

Clisolka

Jeg mødte min kæreste på byens diskotek for ca. 12-13 år siden igennem fælles venner  Vi har haft nogle on and off små forhold igennem årene når vi var single begge 2 (mænd!) - for 3 år siden, hvor vi begge var singler igen, begyndte vi at være sammen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.