Hvornår er man mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2011

mortilnoahogmelina

milopilo skriver:

Ha ha ja lige præcis..  Kan også huske min far stod vildt glad et par dage efter fødslen og sagde "nå så du mor, hvordan føles det?".. sagde til ham jeg måtte være så ærlig at sige at jeg følte det var en andens barn jeg bare passede vildt godt på og sørgede for der for alt i verden ikke skete noget med..  Men svært er det virklig at sætte sig ind i..

Min kæreste og jeg havde tit talt om om hun nu havde 10 fingre, 10 tæer.. tænk hvis hun havde hareskår (eller hvordan det staves).. Tænk hvis det overhovedet ikke var en pige, men de havde taget fejl ved scanningerne.. Tænk hvis der var et hul i kroppen.. eller et eller andet.. Hold op vi tænkte og snakkede..  Min kæreste jokede nogen gange og sagde "Its not at dick" (som den zulu reklame).. Altså at det var noget mærkeligt der kom ud..  Så jeg tudede bare og var sååååå glad da jeg s hun bare var sååå perfekt og fin.. Da de lagde hende på min mave og jeg kiggede røg det også bare ud af mig "hvor er hun fin, hvor sød, perfekt og helt færdig" så sagde min skønne JM også "jamen hvad havde du da regnet med"      

Jaaa lige nøjagtig kan sagtens sætte mig ind i alle de tanker i har gjort jer , og jeg har da os gået med nogen af dem selv

Men ja selvfølgelig kommer der noget perfekt ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Den lykkelige

Pernille08 skriver:

Jaaa lige nøjagtig kan sagtens sætte mig ind i alle de tanker i har gjort jer , og jeg har da os gået med nogen af dem selv

Men ja selvfølgelig kommer der noget perfekt ud af det

Ja lige præcis..

Anmeld

6. april 2011

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Efter en lille snak med en veninde herinde fra om hvor vidt, hvornår man er mor, ville jeg også spørge jer!

Jeg føler mig allerede som mor, selvom jeg stadigvæk er gravid - er idag 14+3. Og det har jeg gjort stortset ligefra starten af, selvom jeg lige skulle have lidt tid til at "sluge pillen" lidt. Det er en helt fantastisk følelse nu og ikke mindst når den lille møffer rundt derinde

Hvornår mener I at man er mor? Når man bliver gravid eller når man har født?

jeg synes først man er mor når man har født -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.