Hvornår er man mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.611 visninger
52 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

Efter en lille snak med en veninde herinde fra om hvor vidt, hvornår man er mor, ville jeg også spørge jer!

Jeg føler mig allerede som mor, selvom jeg stadigvæk er gravid - er idag 14+3. Og det har jeg gjort stortset ligefra starten af, selvom jeg lige skulle have lidt tid til at "sluge pillen" lidt. Det er en helt fantastisk følelse nu og ikke mindst når den lille møffer rundt derinde

Hvornår mener I at man er mor? Når man bliver gravid eller når man har født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Nalle

Jeg vil mene at man først er mor når man har født, men det  er nok bare fordi jeg ikke selv følte mig som mor inden.

Jeg blev mor, da jeg fik ansvaret for et andet menneske

Anmeld

5. april 2011

Bshizzle

Jeg vil sige.. at jeg ville nok først kalde mig Mor den dag jeg havde født

Anmeld

5. april 2011

Vingummien

Nalle skriver:

Jeg vil mene at man først er mor når man har født, men det  er nok bare fordi jeg ikke selv følte mig som mor inden.

sådan har jeg det også

Anmeld

5. april 2011

Kløver

Tja man er jo som sådan først mor når barnet kommer til verden, men processen under graviditeten er jo også vigtig, men man er jo ikke mor endnu, men kommende mor tillykke med spiren i maven

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Jeg følte mig først som mor efter jeg havde født, der kunne jeg kalde mig mor... Under graviditeten er jeg kommende mor... 

Anmeld

5. april 2011

Kofoed.

Nalle skriver:

Ditto

Anmeld

5. april 2011

Laulund87

Jeg følte mig som mor da jeg så stregerne

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Men man har vel også et ansvar for ens lille ufødte baby?

Anmeld

5. april 2011

muzen

jeg må indrømme at selvom jeg kaldte mig selv mor over for min søn da han var lige du ved åhh kom over til mor. så blev jeg først mor den dag han sagde moar der er ikke noget bedre end når ens barn kalder en det, end til da er det bare et ord selvom man jo føler sig som en mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.