Anonym skriver:
Jeg har lavet et indlæg om penge hjælp.
jeg kan se der er en der går ind og nærmest udstiller mit indlæg og udstiller mig som et dårligt mennesker.
for det første er jeg gravid i uge 32 jeg er 24 år og har hg uddannelse, har haft forskellige fuldtids jobs men er desværre blevet fyret pga finanskrisen.
i starten af min graviditet havde jeg 2 jobs men blev sagt op fra det ene. så efter dett søgte jeg på liv og løs efter fuldtidsarbejde, men det er simpelhen umuligt at få, så det stoppet jeg med lige da jeg blev sygmeldt.
jeg har så kun mit deltidsjob og må desværre ty til supplerende kh selvom det ikk er det jeg havde regnet med.
jeg har alt baby udstyr klart da jeg tog så mange ekstra timer jeg overhoved kunne da jeg kunne arbejde.
jeg søger på liv og løs efter fuldtidsarbejde som jeg ka starte på efter barsel så jeg ikk skal være afhængig af kommunen.
jeg var ikk berettiget til dagpenge fra a kasse da jeg ikk havde været meldt ind særlig længe.
håber du læser med dig og har oprettet en debat pga af mit simple spørgsmål.
ps jeg har aldrig haft brug for hjælp af kommunen før nu, og jeg er faktisk ikk flov over at be og hjælp når jeg ikke kan gøre andet.
Nu har jeg ikke læst det andet indlæg. Men synes simpelthen ikke at vedkommende kan være bekendt at udstille dig. Som jeg kan læse ud fra dette indlæg så har du kæmpet alt hvad du kunne, og du har arbejdet så meget det kunne lade sig gøre. At du nu er sygemeldt og på kh kan du jo ikke gøre for. Det var jo nok ikke det du ville have valgt hvis du selv kunne vælge. Men nogen gange går tingene bare sådan, og man er altså ikke selv skyld i det.
Jeg synes du er sej og har kæmpet en sej kamp. Og jeg krydser finger for at du finder et job efter barsel. For du er en af dem som virkelig gerne vil i gang igen, det kan man tydelig høre på dig ..