Forsvarer mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.207 visninger
53 svar
0 synes godt om
5. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lavet et indlæg om penge hjælp.

jeg kan se der er en  der går ind og nærmest udstiller mit indlæg og udstiller mig som et dårligt mennesker.

for det første er jeg gravid i uge 32 jeg er 24 år og har hg uddannelse, har haft forskellige fuldtids jobs men er desværre blevet fyret pga finanskrisen.

i starten af min graviditet havde jeg 2 jobs men blev sagt op fra det ene. så efter dett søgte jeg på liv og løs efter fuldtidsarbejde, men det er simpelhen umuligt at få, så det stoppet jeg med lige da jeg blev sygmeldt.

jeg har så kun mit deltidsjob og må desværre ty til supplerende kh selvom det ikk er det jeg havde regnet med.

jeg har alt baby udstyr klart da jeg tog så mange ekstra timer jeg overhoved kunne da jeg kunne arbejde.

jeg søger på liv og løs efter fuldtidsarbejde som jeg ka starte på efter barsel så jeg ikk skal være afhængig af kommunen.

jeg var ikk berettiget til dagpenge fra a kasse da jeg ikk havde været meldt ind særlig længe.

håber du læser med dig og har oprettet en debat pga af mit simple spørgsmål.

ps jeg har aldrig haft brug for hjælp af kommunen før nu, og jeg er faktisk ikk flov over at be og hjælp når jeg ikke kan gøre andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

C@mill@

Undskyld mit sprog, men FUCK dem!!!!!!!!!!!

Du har kæmpet og gjordt hva du kunne i disse krise tider...

Held og lykke, selvom du er ano så lyder du sku som enstærk pige der nok skal klare det hele og glemme hva andre mennesker mener

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

C@mill@ skriver:

Held og lykke, selvom du er ano så lyder du sku som enstærk pige der nok skal klare det hele og glemme hva andre mennesker mener

Tusind tak

god dag til dig

Anmeld

5. april 2011

nattergalen

C@mill@ skriver:

Den er jeg med på..  

TS, jeg har læst lidt med i begge indlæg, og ja synes også det er langt ude at starte sådan en debat ud fra dit spørgsmål.. 

Luk ørerne og gør det du hele tiden har gjort

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

nattergalen skriver:

Den er jeg med på..  

TS, jeg har læst lidt med i begge indlæg, og ja synes også det er langt ude at starte sådan en debat ud fra dit spørgsmål.. 

Luk ørerne og gør det du hele tiden har gjort

Ja det gør jeg også

synd man skal udstilles som uansvarlig bare fordi man må bøje sig og be om hjælp.

Anmeld

5. april 2011

nattergalen

Anonym skriver:

Ja det gør jeg også

synd man skal udstilles som uansvarlig bare fordi man må bøje sig og be om hjælp.

I min verden er man stærk når man netop kan se det ikke går og ber om hjælp.. 

Så go girl 

Anmeld

5. april 2011

FrkT

Synes slet ikke du behøver forsvare dig selv. Den anden tråd var, i mine øjne, SÅ meget over grænsen for hvad der burde være okay. Og desuden er jeg meget uenig med ts i den anden tråd, men uanset hvad, så gør det jo nok ikke at personer der efter at have oprettet en tråd og efterfølgende bliver svinet får lyst til at oprette en tråd en anden gang. Så synes det er noget fis at gå ind og gøre, virkelig!

Anmeld

5. april 2011

Kristine

Jeg har også fulgt lidt med i din tråd om pengehjælp, og jeg må indrømme at jeg sgu blev noget sur og forarget over måden den udviklede sig på, og måden du blev stemplet på. Jeg kom også lige ud med et mindre opråb til folk på tråden - blev bare så vred på dine vegne!!

Som også skrevet af andre i denne tråd, ønsker jeg dig alt mulig held og lykke med det. Du virker sandt nok som en stærk pige der nok skal komme igennem denne svære tid. Og selvfølgelig søger man den hjælp man kan få.

Mange knus og gode ønsker for dig og din lille nye familie

Anmeld

5. april 2011

Kvindemin

Du skal ikke forsvare dig, du har dit på det rene
Knus

Anmeld

5. april 2011

Mette 28

Kan ikke se du behøver at forsvare dig selv, det er ikke dig der burde have en dårlig smag i munden..

Har læste lidt af begge tråde, og jeg giver ret i at man som skatte yder bliver mega bitter over at nogle udnytter systemet, speciel når man så oveni har en mand der betaler topskat, bare fordi han gider have et stort ansvar og gider og knokle.. Men der er godt nok også forskel på hvorfor man beder om hjælp. Når man ikke har mulighed for at få et fuldtid job ja så er det sådan, og jeg har selv været ramt af finanskrisen med mit arbejde der gik konkurs og det er bare ikke fedt at skulle søg job når der ingen ting er at få, jeg var dog så heldig kun at går fra sep 09 til nov 09, men andre af mine tidligere kollegaer gik længe og nogle endnu og de har også måtte bede om hjælp.. Og at skulle arbejde med bækkenløsning er ikke sjovt, og heller ikke noget man skal.. Er selv gravid og skal have PKS om 14 dage, blev sygemeldt i starten af oktober da det kom hurtigt efter sidste graviditet, og mit råd til dig, få fat i kommunen og så pas du på dig selv resten af tiden ingen andre gør det, og så når din barsel er ved at være slut så søg arbejde igen, ellers så ender det da med du går ned med flaget..

Sorry det blev lidt langt men man bør ikke have ondt over dem der gør en indsat men dem der udnytter systemet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.