Forsvarer mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Nu bliver jeg helt nys, har du et link til den anden tråd?
Bliver så arrig, når folk går over stregen, som det lyder til er sket i dette tilfælde.!

den er under, ordet er frit  den hedder vidst noget i stil med arrghh folk og økonomisk hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Anonym trådstarter

bb78 skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i  Det er en grund til at jeg holder mig laaaaangt væk fra de "store" debatter 

Og til dig TS - så skal du ikke forsvare dig selv! Du får lige et med på vejen 

Tusind tak

er glad for der er nogen der kan se det hele fra min side af

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Vi gør vel alle hvad vi kan ud fra de midler og muligheder vi har med os....det er så let at dømme, men fortæller det ikke bare mere om den der dømmer...jeg gider ikke engang hidse mig op og jeg har endda været på kh i 9 år..jeg har det på ingen måde skidt med, sådan var det og tja..livet går videre.

Der er åbenbart nogen der tror fuldtidsjobs hænger på træerne, men de gør de altså bare ikk

og det skal du heller ikke have det skidt med  man gør hvad man kan

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Simon's moar <3 skriver:

Nu bliver jeg helt nys, har du et link til den anden tråd?
Bliver så arrig, når folk går over stregen, som det lyder til er sket i dette tilfælde.!

Det startet med min tråd som hedder penge hjælp også blev den ført over i argh folk og...

også lavet jeg den her tråd i håb om ts i den anden tråd ville læse min baggrund for hvorfor jeg har brug for den hjælp, og så andre også kunne se at jeg ikk er en der har planer om at nasse på systemet

Anmeld

6. april 2011

jydeinden

Jeg læste godt debatten du netop har omtalt, og sidder og ryster på hovedet... Jeg kan på ingen måder se problemet i at man er på KH, for der er for det meste en årsag til at man er det...Jeg er selv på KH og nej gu er jeg ej stolt af det, men det er på nuværende tidspunkt den eneste mulige løsning...OG det burde man ikke blive haglet ned for....Jeg synes ikke det er spor fair at man bliver rakket ned på, fordi man er på KH... man bliver nu en gang ikke ligefremmen mange millionær af det.

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

årh den historie ligner da vist lidt min... men er du ikke berettiget til barselsdagpenge fra kommunen?? jeg var netop ikke da jeg blev sygemeldt med kraftig bækkensmerter og konstante hårde plukveer fra uge 23. så manglede 40 timer eller sådan for at kunne få barselsdagpenge end KH.. det er alligevel noget mere udbetalt hver mdr.. prøv at undersøg det hvis du kun mangler få timer.. 

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

årh den historie ligner da vist lidt min... men er du ikke berettiget til barselsdagpenge fra kommunen?? jeg var netop ikke da jeg blev sygemeldt med kraftig bækkensmerter og konstante hårde plukveer fra uge 23. så manglede 40 timer eller sådan for at kunne få barselsdagpenge end KH.. det er alligevel noget mere udbetalt hver mdr.. prøv at undersøg det hvis du kun mangler få timer.. 

hvad er forskellen på at få barselspenge af kommunen ? og kh

jeg arbejder i gang om ugen i lige uger og 2 gange om ugen i ulige uger.

Anmeld

6. april 2011

quar20

Du behøver absolut ikke at forsvarer dig selv..

Anmeld

6. april 2011

Kamulla

Anonym skriver:

hvad er forskellen på at få barselspenge af kommunen ? og kh

jeg arbejder i gang om ugen i lige uger og 2 gange om ugen i ulige uger.

at jeg ville få udbetalt 11000 kr og noget istedet for 9000kr og noget... der var lige en forskel på beløbet.. men spørg på komunen 

Anmeld

6. april 2011

Anonym trådstarter

Sallisørøver skriver:

at jeg ville få udbetalt 11000 kr og noget istedet for 9000kr og noget... der var lige en forskel på beløbet.. men spørg på komunen 

Ja gør jeg også

men de har desværre ikk telefon tid om onsdagen øvøv

men når man ska ha barselspenge ska man så ikk meldes ind i jobcenter eller ? undskyld hvis jeg spørg for meget,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.