Forsvarer mig selv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2011

Aves.

Vi gør vel alle hvad vi kan ud fra de midler og muligheder vi har med os....det er så let at dømme, men fortæller det ikke bare mere om den der dømmer...jeg gider ikke engang hidse mig op og jeg har endda været på kh i 9 år..jeg har det på ingen måde skidt med, sådan var det og tja..livet går videre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

Anonym trådstarter

Præcis piger

Anmeld

5. april 2011

eElak

Hvad er det for en tråd som du havde lavet?

Den anden tråd har folk vidst opdaget at jeg har kommenteret... 

Anmeld

5. april 2011

meem

Chritinap skriver:

Du skal ikke forsvare dig, du har dit på det rene
Knus

Anmeld

5. april 2011

Kay

har lige læst begge tråde... og du skal overhoved ikke undskylde, eller forsvare dine handlinger!!

det er slet ikke meningen man skal sables ned når man kommer med et spørgsmål, eller et indlæg til debat.... bliver sku så harm når folk ikke kan finde ud af at skrive pænt til hinanden!

du er god nok...

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

har lige læst begge tråde... og du skal overhoved ikke undskylde, eller forsvare dine handlinger!!

det er slet ikke meningen man skal sables ned når man kommer med et spørgsmål, eller et indlæg til debat.... bliver sku så harm når folk ikke kan finde ud af at skrive pænt til hinanden!

du er god nok...

Tak

jeg må også sige at jeg blev meget overrasket (ikk på den gode måde) , over at et lille spørgsmål bliver gjort til så et stort problem.

jeg undlod at fortælle om hele min situation da jeg bare regnet med folk der vidste noget ville svare men ikk dømme mig uden at vide alt om hvorfor jeg tyr til kh.

Anmeld

5. april 2011

Kay

Anonym skriver:

Tak

jeg må også sige at jeg blev meget overrasket (ikk på den gode måde) , over at et lille spørgsmål bliver gjort til så et stort problem.

jeg undlod at fortælle om hele min situation da jeg bare regnet med folk der vidste noget ville svare men ikk dømme mig uden at vide alt om hvorfor jeg tyr til kh.

ja... og det er jo fair... du stiller et spørgsmål og så må dem der kan svare svare... og så syntes jeg ellers man skal holde sine dømmende ord for sig selv...

syntes der er flere her inde der er hurtige til at dømme andre... og mange der skriver ting meget hårdt... og ik tænker over at det skrevne sprog er svære at aflæse humør ud fra...

Anmeld

5. april 2011

Clisolka

syntes der er flere her inde der er hurtige til at dømme andre... og mange der skriver ting meget hårdt... og ik tænker over at det skrevne sprog er svære at aflæse humør ud fra...

Det kan jeg kun give dig ret i  Det er en grund til at jeg holder mig laaaaangt væk fra de "store" debatter 

Og til dig TS - så skal du ikke forsvare dig selv! Du får lige et med på vejen 

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

ja... og det er jo fair... du stiller et spørgsmål og så må dem der kan svare svare... og så syntes jeg ellers man skal holde sine dømmende ord for sig selv...

Præcis

Anmeld

5. april 2011

Simon's moar <3

Nu bliver jeg helt nys, har du et link til den anden tråd?
Bliver så arrig, når folk går over stregen, som det lyder til er sket i dette tilfælde.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.