Er I glad for at bo hvor I gør og hvorfor...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Mary

Det er lidt blandet for mit vedkommende. Jeg er fra Aalborg, men vi bor i Kalundborg (vestsjælland). Må indrømme det var lidt et kulturchok at flytte til sådan en mindre by i sådan et gudsforladt område i lille Danmark  Mangler noget byliv.......men byen udvikler sig meget synes jeg, men Aalborg bliver det sgu aldrig!

Jeg elsker den del af byen vi bor i, med den mest fantastiske natur - skov og vand og hyggelige villakvarterer. Og jeg elsker vores hus, men ville virkelig have elsket det endnu mere, hvis vi havde haft 1-2 værelser mere. Vi bor i et dejligt nyt hus og store glasfacader, og det lys vi har i vores hus betyder ekstremt meget for mit ikke-så-vinterglade sind  Vi er altså virkelig glade for vores hus, og har svært ved at skulle flytte til hvad som helst, selv bare for at få mere plads. Så vi venter til at der er lidt flere penge at rutte med til andet hus. 

Jeg vil - i mit stille indre - altid drømme mig tilbage til jylland, tror jeg, men håber at det ændrer sig. Vil jo gerne falde rigtig til, og føle at denne by, er min by. Jeg er der bare ikke endnu efter 5½ år her  Egentlig er det ikke for at bo i Aalborg, men for at være tættere på begge vores familer. Jeg vil sige, at meldingen om at lukke Kalundborg-Århus færgen, ikke har gjort det nemmere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

L.J.L

vi bor midt på Nørrebro i en 2½ værelses på 86 kvm. Og trods en masse larm og for lidt plads, er vi rigtig glade for at bo her Her er bare altid liv og noget at se på og opleve!

Men vi vil dog gerne inden længe et stykke ud af byen og have et hus. Det bliver ikke så langt væk at vi ikke på et snuptag kan tage det offentlige ind til byen hvis og når vi vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.