Er I glad for at bo hvor I gør og hvorfor...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

wamse

Nu bor jeg jo i min fødeby igen, og det er jeg virkelig glad for. Der er ikke så langt til den nærmeste større by, Esbjerg, hvor jeg også studerer. Min store søn bor også i Esbjerg, så det er bare så fedt at være tættere på ham igen.

Men ville nu rigtig gerne bo i et rækkehus, så vi kunne have en have selv. Jeg er skrevet op til en rækkehus, så mon ikke at vi en dag, får et tilbudt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Aves.

TbCp skriver:

Ja! Vi bor i Odense centrum og ELSKER det!

Vi havde ellers snakket om at flytte udenfor byen, evt. på en lille gård... for vores datters skyld... men vi kunne mærke på os selv at vi ikke var helt klar til det.

Så indtil videre bor vi herinde og elsker det!

Gør det ikke... jeg har boet på landet og det var virkelig ikke fedt for børnene...de skulle køres til alt...vennerne boede langt væk, skolen langt væk..de blev så afhængige af alle andre....men ok, jeg hadede det også, så det hjælper nok ikke ligefrem på min mening...

Hvor må det være skønt at bo midt i en større/stor by..

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Der er dælme da kun fordele....hvor skønt... og det lyder altså virkelig som et smukt område I bor i..

Jamen det drejer sig jo om at gøre ulempen (toget) til en fordel  hi hi ,, Elsker jo huset og området og vi var jo frygteligt meget i tvivl om vi turde pga toget , men vi hører det ikke , så vi har ikke fortrudt og for os er området helt perfekt

Anmeld

4. april 2011

betski

Jeg er mere end tilfreds med min bolig - både geografisk og selve lejligheden. Dog presser prisen de rosende ord ned, for puha jeg synes det er dyrt. Jeg bor tæt på mine forældre, tæt på indkøbsmuligheder og lige over for skolen. Så det kan bare ikke være nemmere. Dog savner jeg at bo i det nordsjællandske, hvor jeg havde strand og skov i baghaven, men man kan jo ikke få det hele

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Nej, bestemt ikke. Bor i en lille møg lejlighed der bare ikke lever op til hvad jeg synes er lækkert. Og nårh ja - så bør damen nedenunder i den værste svinesti med kattelort over alt, så det lugter vores lejlighed også af - og det kommer op til køkkenet! 

Overboen er skizo - eller opfører sig som en! 

Damen ved siden af snakker ikke dansk, men kommer fra tid til anden og hiver mig ned i kælderen for at hjælpe hende med ting, som jeg ikke ved hvad er.

Jeg kunne blive ved... 

Det er så også KUN 1½ år endnu, yay. 

Jeg drømmer om landlig idyl, der dog ikke er derude hvor kragerne vender  

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

Jamen det drejer sig jo om at gøre ulempen (toget) til en fordel  hi hi ,, Elsker jo huset og området og vi var jo frygteligt meget i tvivl om vi turde pga toget , men vi hører det ikke , så vi har ikke fortrudt og for os er området helt perfekt

Jeg har en teori om at det ikke ers lemt at bo lige op til...men sådan lidt væk er værre for så hører du det over et langt stræk...jeg har boet lige op af og det var virkelig lige op af, det generede mig ikke..min x gør det nu og man hører det ikke..hans er så ved stationen og det larmer endnu mindre, da togene jeg ikke bare drøner afsted.

Så det ville jeg heller aldrig være bekymret ved..

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Eva. skriver:

Gør det ikke... jeg har boet på landet og det var virkelig ikke fedt for børnene...de skulle køres til alt...vennerne boede langt væk, skolen langt væk..de blev så afhængige af alle andre....men ok, jeg hadede det også, så det hjælper nok ikke ligefrem på min mening...

Hvor må det være skønt at bo midt i en større/stor by..

Den gård vi kiggede på lå 1 km. fra byen så det var ikke sådan langt ude hvor kragerne vender og alt det der

Vi ville bare elske pladsen og Liva er bare et ude-barn så hun ville også elske det...

Nu må vi se hvordan det bliver i fremtiden

Lige nu er vi bare glade for at bo her, vi er bymennesker og elsker at bruge weekenden på en god brunch på café, en lille bytur når vi ikke har barn hjemme osv.... uden at vi skal ligge og køre med bus/taxi osv.

Anmeld

4. april 2011

Aves.

TbCp skriver:

Den gård vi kiggede på lå 1 km. fra byen så det var ikke sådan langt ude hvor kragerne vender og alt det der

Vi ville bare elske pladsen og Liva er bare et ude-barn så hun ville også elske det...

Nu må vi se hvordan det bliver i fremtiden

Lige nu er vi bare glade for at bo her, vi er bymennesker og elsker at bruge weekenden på en god brunch på café, en lille bytur når vi ikke har barn hjemme osv.... uden at vi skal ligge og køre med bus/taxi osv.

OK... her var det 7 km fra skolen og muligheder for at handle ind...og så kun landevej uden cykelsti mellem..det var ikke optiomalt..

1 km er jo ingenting...kan man kalde det landet næsten..

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Eva. skriver:

Jeg har en teori om at det ikke ers lemt at bo lige op til...men sådan lidt væk er værre for så hører du det over et langt stræk...jeg har boet lige op af og det var virkelig lige op af, det generede mig ikke..min x gør det nu og man hører det ikke..hans er så ved stationen og det larmer endnu mindre, da togene jeg ikke bare drøner afsted.

Så det ville jeg heller aldrig være bekymret ved..

De første 3 uger var strenge om natten   der kører et godstog derude ind i mellem i nattetimerne   Der blev vi NERVØSE ,,, Hi hi vi hører det slet ikke mere , Men overbevis du købere om det den dag du vil sælge   Men planen er at bo her mange år endnu ..

Hvor er det omkring at du bor nu ? Slagelse ? Og hvor var det du boede på Falster ? Tæt på Nykøbing ?

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Eva. skriver:

OK... her var det 7 km fra skolen og muligheder for at handle ind...og så kun landevej uden cykelsti mellem..det var ikke optiomalt..

1 km er jo ingenting...kan man kalde det landet næsten..

Ja okay så er det ikke så fedt..

Den 1. km var så ikke fra Odense, det skulle måske lige med, men fra en mindre by dog stor nok til at der var en del handlemuligheder, flere institutioner osv... Det lå ud af en hovedvej med marker på alle sider

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.