Er I glad for at bo hvor I gør og hvorfor...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.817 visninger
41 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Aves.

inpsireret af en anden tråd, sidder jeg lige og tænker på at jeg godt kunne tænke mig at høre om I er glade for at bo hvor I gør og hvorfor eller hvorfor ikke...

Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke trivedes ved at bo på Falster...og jeg er glad for at være flyttet...selvom jeg nok ikke havde bosat mig her hvor jeg bor nu hvis ikke jeg havde haft børn, så er det et luksusliv for mine unger (og mig) at bo her...mine forældre er genboen og det giver mig en skøn frihed..udover det så er det en ok by kulturelt, når man tænker på størrelsen...jeg bor i et stort hus alene, det ville jeg nok ikke kunen i en større by og børnene har kun 1 km til skole, gymnasie og hvad de ellers har brug for...

Hvad med jer...er I glad for jeres geografi.....eller er der plus og minusser og fordi og derfor, ligeom der også er for mig?

Og NU er det opgave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Lady Marion <3

ja kom i sving du

Jo vi har valgt huset efter beliggenhed ,, Vi skal over på den anden side af vejen og så er vi i gribsskov   vi skal gå 250 m så er vi i slotsparken og derefter i Hillerød C

Når Alexander skal starte i skole skal han gå i den privatskole vi nærmest er nabo til

Ulempe   vi bor med privatbanen i baghaven , fordel   teenage sønnen hopper nærmest på toget i baghaven og så er han i skole   Griner.

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Og i øvrigt JO ,,,,,, Huset skulle ligge i Hillerød og helst Hillerød C   Elsker byen ,,

Anmeld

4. april 2011

Fru Nielsen

Vi er meget glade for at bo hvor vi gør. Det er rolige omgivelser. Trygt og rart for vores børn og vokse op....

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Muffi<3 skriver:

ja kom i sving du

Jo vi har valgt huset efter beliggenhed ,, Vi skal over på den anden side af vejen og så er vi i gribsskov   vi skal gå 250 m så er vi i slotsparken og derefter i Hillerød C

Når Alexander skal starte i skole skal han gå i den privatskole vi nærmest er nabo til

Ulempe   vi bor med privatbanen i baghaven , fordel   teenage sønnen hopper nærmest på toget i baghaven og så er han i skole   Griner.

Der er dælme da kun fordele....hvor skønt... og det lyder altså virkelig som et smukt område I bor i..

Anmeld

4. april 2011

Mette+Mathias

Eva. skriver:

inpsireret af en anden tråd, sidder jeg lige og tænker på at jeg godt kunne tænke mig at høre om I er glade for at bo hvor I gør og hvorfor eller hvorfor ikke...

Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke trivedes ved at bo på Falster...og jeg er glad for at være flyttet...selvom jeg nok ikke havde bosat mig her hvor jeg bor nu hvis ikke jeg havde haft børn, så er det et luksusliv for mine unger (og mig) at bo her...mine forældre er genboen og det giver mig en skøn frihed..udover det så er det en ok by kulturelt, når man tænker på størrelsen...jeg bor i et stort hus alene, det ville jeg nok ikke kunen i en større by og børnene har kun 1 km til skole, gymnasie og hvad de ellers har brug for...

Hvad med jer...er I glad for jeres geografi.....eller er der plus og minusser og fordi og derfor, ligeom der også er for mig?

Og NU er det opgave...

Ja, jeg er helt tilfreds og vil ikke bo andre steder - så skulle det da være i udlandet.

Jeg bor i Nørresundby, og her er meget stille og fredeligt - nærmest dødt efter kl. 20 på hverdage og om søndagen, og det er skønt!

Hvis jeg har brug for mange butikker, restauranter eller mange mennesker, jamen så ligger Aalborg 1 km væk, - det er bare over broen.

Desuden er vi så heldige at stort set al vores familie bor her, mormor/morfar 400 meter væk, farmor/farfar 1 -1,5 km væk (men dem ser vi nu sjældent), faster på vejen ved siden af, skolen 500 meter væk, gymnasium 2 km væk, dagligvarebutikker 500-1000 meter.

Så ja, her er skønt og jeg flytter aldrig ...

Anmeld

4. april 2011

eElak

Jeg ELSKER her hvor jeg bor... Beliggenheden er super, og jeg har tæt til både bus, metro, tog og natur...

Jeg har længe haft en ønske om at flytte hertil og det blev så indfriet sidste år...

Drømmen er at få fat i et rækkehus her i byen, men der er nogle års ventetid..

Ligesom at den eneste ulempe lige nu er at min husleje er alt for dyr i forhold til min indtægt.. :-(
For huslejen er sådan set billig nok i sig selv, størrelsen og beliggenheden taget i betragtning ;-)

Anmeld

4. april 2011

TbCp

Ja! Vi bor i Odense centrum og ELSKER det!

Vi havde ellers snakket om at flytte udenfor byen, evt. på en lille gård... for vores datters skyld... men vi kunne mærke på os selv at vi ikke var helt klar til det.

Så indtil videre bor vi herinde og elsker det!

Anmeld

4. april 2011

bøgelund

i bund og grund ja.. - men det er ikke her Anna skal vokse op.. 

fordele: her er billigt, tæt på alt, okay tæt på Odense, fantastiske naboer, med en dreng på Annas alder.. 

ulemper: byen bliver en spøgelsesby, når Lindøværftet lukker. der er nok mange der flytter. Når jeg ligger splitterragende Hans-Jørgen på terassen, har husene nede bagved frit udsyn. meen det er nok værst for dem. huset er heller ikke nyt mere. og haven er vildt kedelig..  

Anmeld

4. april 2011

NinaNymannMadsen

jo vi er nu meget glade for at bo hvor vi gør. vi bor i horsens i en 3 værelses lejlighed på 86 kvm lige stor nok til os vi skal dog ha en større når bebs nr 2 kommer til verden og der selvf er råd til at flytte. men vi kikker efter en større samme sted da de har forskellige størrelser her.

vi bor 5 minutter fra min skole, 10 minutter fra svømmehallen 15 minutter fra gågaden og ca 10 minutter fra et supermarked. svigerfamilien bor også tæt på.

det eneste minus er at astas dagpleje ligger 30-40 minutters gågang her fra, men vi tager bussen der ud, det er pga vi flytted lige efter vi fik pladsen, men hun skal kun gå der et år mere og så skal hun i børnehave og der ligger nogen stykker lige omkring os.

så alt i alt et dejligt sted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.