Eva. skriver:
inpsireret af en anden tråd, sidder jeg lige og tænker på at jeg godt kunne tænke mig at høre om I er glade for at bo hvor I gør og hvorfor eller hvorfor ikke...
Det er jo ingen hemmelighed at jeg ikke trivedes ved at bo på Falster...og jeg er glad for at være flyttet...selvom jeg nok ikke havde bosat mig her hvor jeg bor nu hvis ikke jeg havde haft børn, så er det et luksusliv for mine unger (og mig) at bo her...mine forældre er genboen og det giver mig en skøn frihed..udover det så er det en ok by kulturelt, når man tænker på størrelsen...jeg bor i et stort hus alene, det ville jeg nok ikke kunen i en større by og børnene har kun 1 km til skole, gymnasie og hvad de ellers har brug for...
Hvad med jer...er I glad for jeres geografi.....eller er der plus og minusser og fordi og derfor, ligeom der også er for mig?
Og NU er det opgave...
Ja, jeg er helt tilfreds og vil ikke bo andre steder - så skulle det da være i udlandet.
Jeg bor i Nørresundby, og her er meget stille og fredeligt - nærmest dødt efter kl. 20 på hverdage og om søndagen, og det er skønt!
Hvis jeg har brug for mange butikker, restauranter eller mange mennesker, jamen så ligger Aalborg 1 km væk, - det er bare over broen.
Desuden er vi så heldige at stort set al vores familie bor her, mormor/morfar 400 meter væk, farmor/farfar 1 -1,5 km væk (men dem ser vi nu sjældent), faster på vejen ved siden af, skolen 500 meter væk, gymnasium 2 km væk, dagligvarebutikker 500-1000 meter.
Så ja, her er skønt og jeg flytter aldrig ...
Anmeld