Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Diana...

Pia. skriver:

He He hvor er du sjov - ja jeg er vel det man kalder bette i forhold til jer smukke langbenet piger ... Lige meget hvad var det så dejligt at hilse på dig og din mand og skønne børn og jeg glæder mig rigtig meget til vi ses til Maj .... Håber det gik godt med fodret til Lillefix'en Knus fra Pia - din "kollega" He He

Han er altså en rod med det mad. Han tager skålen tømmer den og tager den med ned i under etagen Men det ser som om han har spist noget af det. Han sidder lige nu og spiser en gulerod. Men han er super sød og kommer hen for at snakke hver gang 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Lady Marion <3

Diana... skriver:

Ha ha hvor er i sjove  Jeg er 169 og havde 4 cm hæl på  og du var laver end jeg havde forstillet mig  Og Tanja er højre end mig. 

Og i er begge helt gennemført fantastiske smukke kvinder 

Urhh min skat   I lige måde

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Diana... skriver:

Han er altså en rod med det mad. Han tager skålen tømmer den og tager den med ned i under etagen Men det ser som om han har spist noget af det. Han sidder lige nu og spiser en gulerod. Men han er super sød og kommer hen for at snakke hver gang 

Det er jeg glad for at høre han trives - ja han er fræk - jeg har skåle der hænger på buret som du også så og de der jern dimser de er bøjet ind af så de ikke kan hive madskålen med rundt..

De er nogle bisser ... - har lige lagt billeder på af den ene af min nye piger (Alinea) som jeg skal hente i maj - du ser de 4 nye når du kommer I maj ... De er så smukke - minder om Min Hergules  i pelsen - så lækre...

Knus Pia.

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Jaaahh det bliver rigtig hyggeligt....det ved jeg  

Du er så også den første herinde fra, jeg kommer til at møde

Og til spørgsmålet....ja der er faktisk nogle herinde, jeg godt kunne tænke mig at møde med tiden. Synes der er en del interessant personer herinde

Yay

Èn aften indeholder hvert fald hvidvin og grill på min terasse Hvis vejret er godt

Anmeld

4. april 2011

Kvindemin

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

JA, DIG. - vi har skrevet en del sammen. Og jeg kunne bruge en hel aften på at snakke om bryster, opdragelse, skæld ud og lign. i dit selvskab  Og sikkert også et par andre.
Så har jeg mødt skønne Diana og håber snart på at se hende igen

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Chritinap skriver:

JA, DIG. - vi har skrevet en del sammen. Og jeg kunne bruge en hel aften på at snakke om bryster, opdragelse, skæld ud og lign. i dit selvskab  Og sikkert også et par andre.

Det ville dælme også være super skønt...det gad jeg godt....virkelig... tror hurtigt vi kunne bruge et par timer eller fem..

Anmeld

4. april 2011

Kvindemin

Eva. skriver:

Det ville dælme også være super skønt...det gad jeg godt....virkelig... tror hurtigt vi kunne bruge et par timer eller fem..

Ja lige nøjagtigt. God mad og bare snak, snak og snak

Anmeld

4. april 2011

Diana...

Pia. skriver:

Det er jeg glad for at høre han trives - ja han er fræk - jeg har skåle der hænger på buret som du også så og de der jern dimser de er bøjet ind af så de ikke kan hive madskålen med rundt..

De er nogle bisser ... - har lige lagt billeder på af den ene af min nye piger (Alinea) som jeg skal hente i maj - du ser de 4 nye når du kommer I maj ... De er så smukke - minder om Min Hergules  i pelsen - så lækre...

Knus Pia.

Ahh det må jeg ud og gøre på hans skål også. Ihh dem glæder jeg mig til at se os se hvordan du har fået plads til flere bure 

Anmeld

4. april 2011

FrkT

Ja der er helt sikkert en del herinde fra jeg gerne vil møde, rigtig gerne. Vil ikke sidde og lave en liste, for så glemmer jeg uden tvivl nogen  Men der er bestemt nogle stykker!

Har mødt Line&Liam og MoarJ herigennem, begge nogle skønne tøser! Og så kender jeg et par stykker fra den "virkelige verden" 

Anmeld

4. april 2011

Diana...

Chritinap skriver:

Det gør vi da. Jeg mener ikk jeg har nogen planer i næste uge så kan jeg komme hjem til dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.