Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.714 visninger
95 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Aves.

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

morethanperfect

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

JA ! .. nu har jeg så mødt Valkyrie (tine) og hun er ligeså sød i virkeligheden som herinde  

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

Ja sådan har jeg det også!

Jeg skal møde en af dem i påsken og jeg GLÆDER mig

Men der er skam flere som jeg virkelig godt gad at møde Desværre er afstanden tit et problem

Anmeld

4. april 2011

Hansen97

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Ja

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Det er så hyggeligt at møde folk herindefra   Elsker at møde folk og alle de søde tøser ( som efterhånden er mange) jeg har mødt herinde fra lever helt op til de forventninger jeg havde  

Anmeld

4. april 2011

Dinna88

Jep, der er et par stykker, som jeg egentlig godt ville møde.

Og så er der dem hvor jeg tænker - Hun er fisme sød, hende gad jeg egentlig godt møde!

Og så har jeg mødt et par stykker, hvilket var suuuuuuuuuuuuuper

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Ja... Har mødt et par stykker her gennem...

Gerne igennem hvis det er noget køb og salg

Der er bare mange der virker SÅ søde og ligetil...

Om lidt kommer der en baby.dkér og henter en babyjogger jeg har foræret hende

Og skal møde Carina1977 i påsken (da det er min nabo´s kusine ) Det skal nok blive hyggeligt.

Anmeld

4. april 2011

saxa

Jeg har mødt nogle stykker herinde fra.. Og de var/er lige så søde som de virker til. Er ikke blevet skuffet - dog er der nogle man svinger bedre med end andre.. Men sådan vil det jo altid være.

Og jo der er nogle stykker jeg vildt gerne vil møde IRL..

Anmeld

4. april 2011

NinaNymannMadsen

ja der er flere jeg godt gad møde for at se om de er lige så søde når man snakker med dem som når man skriver med dem. desværre så er afstanden tit et problem.

men sådan er det jo bare.

Anmeld

4. april 2011

Siljesmor

Jo, der er helt sikkert nogle jeg også godt gad møde  Nummer 1 er helt sikkert kagepigerne Anasmor og Dot De kan ikke været andet end fantastiske  Og så synes jeg at Twinboys/Majbritt virker til at være en rigtig rigtig sød pige... Ihhh, ja der er faktisk mange mange flere - ja også dig Eva  Fordi du er en så markant person  Tror du er spændende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.