Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Diana...

Pia. skriver:

Tro mig det bliver man træt af i længden - det bedste er da at hun bliver på den anden side af hegnet nu - før hen kunne jeg kigge ud af vinduet så stod hun og kælede med kaniner !!!!

Så måtte jeg lige på en meget pæn pædagogisk måde forklare hende man ikke går ind til andre når man ikke har fået lov - dagen efter stod to af burene åben - og så måtte jeg jo gå til moderen, for der skal ikke ske mine dyr noget -

og køre jeg her fra kommer der hængelås på alle burene - der er for mange penge dyr der ude...

Knus.. - har du været inde og lurer - elsker alle dine søde hilsner når du har været forbi... forresten på din egen side, skal du huske at ændre datoer I sidste nyt .. bare lige en husker..

Nu må vi hellere stoppe her inde og skrive videre et andet sted.

Jeg skriver en PB. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Carina1977

Flow skriver:

ork.. jeg kan sagtens nøjes med den fra jem og fusk til 129 bobs

Om den hedder weber eller et eller andet flot er pøllerne da ret lige glade med.. bare de blir branket

Hehe nemlig. Min søn går helt vildt op i Weber, men kun fordi hans far er helt vild besat af det

Bare det funktionelle er i orden, så pyt med alt det andet

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Hehe nemlig. Min søn går helt vildt op i Weber, men kun fordi hans far er helt vild besat af det

Bare det funktionelle er i orden, så pyt med alt det andet

Haha...  Godt vi ikke gør det..

Anmeld

4. april 2011

Maise

jeps der er mange jeg tænker hende der gad jeg godt at mødes med.

Og af foskellige årsager. nogen vil jeg gerne diskutere med og andre drikke mig i hegnet med og igen andre holde babytræf osv.

har mødt Dorthe (Dorthemus og Runa-darling)

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

Flow skriver:

Haha...  Godt vi ikke gør det..

Nemmerlig  

Anmeld

4. april 2011

Dot D

Bavianis skriver:

Jeg skal mødes med dig Dot, når jeg skal hente kage til Birks barnedåb!

Ellers er der også mange herinde jeg gerne vil møde IRL...

Det glæder jeg mig også til

Det er altid hyggeligt at møde "nye" mennesker, jeg har det jo næsten, som om jeg kender dig og flere andre herinde. Vi følger jo med i hinandens, mere eller mindre levende, fortællinger, og det giver en vis følelse af "at kende" hinanden

Anmeld

5. april 2011

Dinna88

Rose <3 skriver:

Åh guuuud hvor er du smuk, på dit profilbillede

Og ja der er en del herinde, jeg godt gad møde, men jeg er sikker på de er lige så fantastiske i irl. som de er herinde/NS-hulen.

Åh. Tak  Det er splinternyt, lige fra igår 

Anmeld

5. april 2011

Klumpe-dumpe

Dinna88 skriver:

Åh. Tak  Det er splinternyt, lige fra igår 

Jamen så var du rigtig smuk igår ;)

Anmeld

5. april 2011

SpunkenJo

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

Jeg har det netop sådan
- Vi har jo også en date, en dag ved lejlighed du og jeg

Tilgengæld er der også nogen jeg helt sikkert IKKE vil gide at bruge min tid på IRL......

Anmeld

5. april 2011

Faith

KaMa skriver:

Årh, hvor er du sød. Et stort i lige måde!!

Jeg har jo tilbudt dig sommerferie i Staden med drengene. I får min lejlighed og jeg rykker over i mine forældres hus, da de er på ferie..

Jamen den er jeg helt sikkert med på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.