Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

Syntes der er vildt mange herlige qvinder herinde...

Har haft den glæde af at møde 2 herinde fra irl, nemlig henri84 med skønne elias - jannebjere med skønne felix.

Men helt klart der er flere jeg gerne ville se, for der er mange jeg syntes man 'svinger' godt sammen. Udveklser råd - et spark bag i - et kram osv med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Pia.

Diana... skriver:

Ahh det må jeg ud og gøre på hans skål også. Ihh dem glæder jeg mig til at se os se hvordan du har fået plads til flere bure 

he he - ja det er et større projekt - men jeg er den første til at bevise man godt kan have stald, også selvom man bor i rækkehus..

Anmeld

4. april 2011

Diana...

Pia. skriver:

he he - ja det er et større projekt - men jeg er den første til at bevise man godt kan have stald, også selvom man bor i rækkehus..

He he ja det må jeg give dig ret i og nok den mest populære mor griner var nu sødt at nabo pigen stod og holde øje 

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

Flow skriver:

Yay

Èn aften indeholder hvert fald hvidvin og grill på min terasse Hvis vejret er godt

Det lyder helt vildt hyggeligt  så har vejrguderne bare at opføre sig ordentligt  

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Det lyder helt vildt hyggeligt  så har vejrguderne bare at opføre sig ordentligt  

Der SKAL bare være godt vejr... skal godt nok liiige over og købe en grill, men det kan vi nu sagtens klare..

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Diana... skriver:

He he ja det må jeg give dig ret i og nok den mest populære mor griner var nu sødt at nabo pigen stod og holde øje 

Tro mig det bliver man træt af i længden - det bedste er da at hun bliver på den anden side af hegnet nu - før hen kunne jeg kigge ud af vinduet så stod hun og kælede med kaniner !!!!

Så måtte jeg lige på en meget pæn pædagogisk måde forklare hende man ikke går ind til andre når man ikke har fået lov - dagen efter stod to af burene åben - og så måtte jeg jo gå til moderen, for der skal ikke ske mine dyr noget -

og køre jeg her fra kommer der hængelås på alle burene - der er for mange penge dyr der ude...

Knus.. - har du været inde og lurer - elsker alle dine søde hilsner når du har været forbi... forresten på din egen side, skal du huske at ændre datoer I sidste nyt .. bare lige en husker..

Nu må vi hellere stoppe her inde og skrive videre et andet sted.

Anmeld

4. april 2011

Vial

smillaluna skriver:

Jeg har efterhånden mødt en del piger herinde fra.... Og de er fantastiske piger allesammen!

Der er rigtig mange andre herinde fra jeg gerne ville møde, bla. KaMa fordi hun er mit tvillingemor-idol og så er hun bare en super sød og skæg pige.

Det er tit jeg tænker "Gad vide hvem der gemmer sig bag det profilnavn". Måske man skulle arrangere en Baby.dk sommerlejr

Årh, hvor er du sød. Et stort i lige måde!!

Jeg har jo tilbudt dig sommerferie i Staden med drengene. I får min lejlighed og jeg rykker over i mine forældres hus, da de er på ferie..

Anmeld

4. april 2011

Klumpe-dumpe

Dinna88 skriver:

Jep, der er et par stykker, som jeg egentlig godt ville møde.

Og så er der dem hvor jeg tænker - Hun er fisme sød, hende gad jeg egentlig godt møde!

Og så har jeg mødt et par stykker, hvilket var suuuuuuuuuuuuuper

Åh guuuud hvor er du smuk, på dit profilbillede

Og ja der er en del herinde, jeg godt gad møde, men jeg er sikker på de er lige så fantastiske i irl. som de er herinde/NS-hulen.

Anmeld

4. april 2011

Carina1977

Flow skriver:

Der SKAL bare være godt vejr... skal godt nok liiige over og købe en grill, men det kan vi nu sagtens klare..

Hvis man ikke er kræsen, så koster de næsten ingenting

Jeg har 2 herhjemme, men det er nok liiige lidt for langt at slæbe den hehe

Anmeld

4. april 2011

Tip!

Carina1977 skriver:

Hvis man ikke er kræsen, så koster de næsten ingenting

Jeg har 2 herhjemme, men det er nok liiige lidt for langt at slæbe den hehe

ork.. jeg kan sagtens nøjes med den fra jem og fusk til 129 bobs

Om den hedder weber eller et eller andet flot er pøllerne da ret lige glade med.. bare de blir branket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.