Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Pia.

Muffi<3 skriver:

Jamen det siger vi  Skal jeg høre om Znuzke vil med ???   Jeg må lige ha din adr .  Men du har vel mit nummer ik ???

Ja gør endelig det jo jeg tjekker lige mobilen har ikke slettet dit nummer i hvert fald, så det må være der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Jeps og har overvejet det LÆNGE at arrangere sådan et komsammen....! 

Så pludselig har jeg stablet noget på benene en dag... 

Fedt, fedt

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Fedt, fedt

Jepsen... 

Anmeld

4. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Jeg har først lige oprettet profil, men synes bestemt det virker som et godt sted med en masse dejlige mennesker

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Ja gør endelig det jo jeg tjekker lige mobilen har ikke slettet dit nummer i hvert fald, så det må være der...

Super , det en deal   Jeg informerer dig lige om Rikke kommer med ,,,

Anmeld

4. april 2011

Faith

Jeg har efterhånden mødt en del piger herinde fra.... Og de er fantastiske piger allesammen!

Der er rigtig mange andre herinde fra jeg gerne ville møde, bla. KaMa fordi hun er mit tvillingemor-idol og så er hun bare en super sød og skæg pige.

Det er tit jeg tænker "Gad vide hvem der gemmer sig bag det profilnavn". Måske man skulle arrangere en Baby.dk sommerlejr

Anmeld

4. april 2011

betski

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

Ja det har jeg ofte tænkt; at det kunne være sjovt at se folk IRL for at se om de så er som man har en formodning om. For en ting er billeder og skrift, men der kan man jo ikke helt lære personen at kende. Så jo det kunne være sjovt at ses med nogen herinde fra. Ja ja nogen mere end andre naturligvis

Anmeld

4. april 2011

eElak

Jeg har mødt nogle herindefra - men det har været i helt andre forbindelser end lige baby.dk

Men jo - der er nogle stykker som jeg godt kunne tænke mig at se IRL for at se hvad de var for nogle fiduser :-)

Anmeld

4. april 2011

smokin

Ja min liste er lang.... 
Jeg har kun mødt Dorthemus og Runa, men de var godt nok dejlige

Men et udpluk af min liste som jeg lige pt kan huske:

Eva

Caroline

Lillespurv (Tanja)

Lulupo (Christina)

Lisbeth

Maria.

Laulund 

Anmeld

4. april 2011

2721

Laulund87 skriver:

Ja sådan har jeg det også!

Jeg skal møde en af dem i påsken og jeg GLÆDER mig

Men der er skam flere som jeg virkelig godt gad at møde Desværre er afstanden tit et problem

Enig
Der er langt til jylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.