Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

dorthemus

Astasmor skriver:

ja der er flere jeg godt gad møde for at se om de er lige så søde når man snakker med dem som når man skriver med dem. desværre så er afstanden tit et problem.

men sådan er det jo bare.

Og så render man måske lige ind i én i elevatoren på Århus Banegård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Pia.

Eva. skriver:

eller er det bare mig...

Der er virkelig nogle gæve kvinder herinde fra som jeg så godt gad at møde...andre der også sidder og har sådan en lyst til at få bekræftiget at disse skønne kvinder er lige så skønne irl...ved jeg nu de er..

Jeg har så ikke mødtes med nogen herinde fra...som jeg kan læse mig til at flere af jer har-..

Nå, men bare lige en tanke fra overspringshandlende Eva...

Uha ja sådan har jeg det også...

Og I går mødte jeg Diana her inde fra ... Og hun er lige så sød og skøn i det virkelig liv som hun er her inde, så hende kan I roligt møde I virkligheden he he - hun kommer igen og besøger mig i Maj og det gør Mette her inde fra også

Knus Pia.

Anmeld

4. april 2011

NinaNymannMadsen

dorthemus skriver:

Og så render man måske lige ind i én i elevatoren på Århus Banegård

haha ja. det er jo sket en gang. hviket tilfælde.

har også mødt laulund her inde fra sidste sommer og aprilmor11 ser jeg jævnligt da vi bor næsten lige ved siden af hinanden. og er der også en mere jeg har mødt.

Anmeld

4. april 2011

LISBETH:-)

Sådan tænker jeg tit, og dem jeg tænker sådan om, har jeg for det meste også mødt (mangler lige et par stykker)

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Og I går mødte jeg Diana her inde fra ... Og hun er lige så sød og skøn i det virkelig liv som hun er her inde, så hende kan I roligt møde I virkligheden he he - hun kommer igen og besøger mig i Maj og det gør Mette her inde fra også

Knus Pia.

Jaa Diana er skøn og dejlig og jeg skal seriøst snart møde dig  Kunne være jeg bare skulle lægge vejen forbi på en hel alm fridag hvis du også er hjemme ??

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Pia. skriver:

Knus Pia.

Ja og så ser jeg jo Heidi med de skønne tvillinge drenge Mikkel og Jeppe - vores drenge går jo i børnehave sammen og vi har haft besøg af Mikkel her hjemme rigtig hyggeligt...

Anmeld

4. april 2011

Halbschön

Søde Eva, dig og dine overspringshandlinger i dag ja, jeg ska mødes med Mette (Sees.) om en måned, og forhåbenligt også Sussie(ox.).. 2 skønne piger som jeg "snakker" meget med.. Og så kunne jeg da bestemt godt tænke mig at møde dig Eva, du er et spændende menneske Og helt sikkert en masse andre, Caroline86, noname, lillespurv, Tutter blot for at nævne nogle af de piger jeg af og til snakker med

Anmeld

4. april 2011

Aves.

R&N skriver:

Søde Eva, dig og dine overspringshandlinger i dag ja, jeg ska mødes med Mette (Sees.) om en måned, og forhåbenligt også Sussie(ox.).. 2 skønne piger som jeg "snakker" meget med.. Og så kunne jeg da bestemt godt tænke mig at møde dig Eva, du er et spændende menneske Og helt sikkert en masse andre, Caroline86, noname, lillespurv, Tutter blot for at nævne nogle af de piger jeg af og til snakker med

Hihi...ja, jeg kan ikke lige tage mig sammen...får skrevet lidt der og for meget her...

Og i lige måde, smukke...

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Muffi<3 skriver:

Jaa Diana er skøn og dejlig og jeg skal seriøst snart møde dig  Kunne være jeg bare skulle lægge vejen forbi på en hel alm fridag hvis du også er hjemme ??

Ja Diana er rigtig sød - hun var højere end jeg havde regnet med he he... men jeg er heller ikke så høj...

Ja vi to SKAL SNART ses... - jeg er for det meste hjemme - stort set i hvert fald - ellers kan det i hvert fald planlægges så jeg er det...

KNUS PIA

Anmeld

4. april 2011

Halbschön

Eva. skriver:

Hihi...ja, jeg kan ikke lige tage mig sammen...får skrevet lidt der og for meget her...

Og i lige måde, smukke...

Haha, lyder som jeg selv da jeg skrev BA!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.