Tænker I også sådan om andre herinde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Ja Diana er rigtig sød - hun var højere end jeg havde regnet med he he... men jeg er heller ikke så høj...

Ja vi to SKAL SNART ses... - jeg er for det meste hjemme - stort set i hvert fald - ellers kan det i hvert fald planlægges så jeg er det...

KNUS PIA

Ha ha det bliver Diana glad for at høre , for hun er da bette  jamen dog hvor høj (lille) er du så ??  Kan da huske jeg følte mig høj ved siden af Diana ,, mmmm, el. husker jeg hende lavere ?? Jeg er nu også høj ...    Jeg har fri torsdag i uge 15 og tirsdag i uge 16 så kan du jo lige tænke over det   Kunne være så hyggeligt og sjovt da jeg jo bestemt har dannet mig et indtryk af dig ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Aves.

R&N skriver:

Haha, lyder som jeg selv da jeg skrev BA!

Jamen,...jeg kan åbenbart ikke holde fokus....hehe...og den skal afleveres onsdag...jeg arbejder vidst bedst under pres eller også arbejder jeg først når jeg er presset...er sgi bange for det er det sidste...

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Muffi<3 skriver:

Ha ha det bliver Diana glad for at høre , for hun er da bette  jamen dog hvor høj (lille) er du så ??  Kan da huske jeg følte mig høj ved siden af Diana ,, mmmm, el. husker jeg hende lavere ?? Jeg er nu også høj ...   Jeg har fri torsdag i uge 15 og tirsdag i uge 16 så kan du jo lige tænke over det   Kunne være så hyggeligt og sjovt da jeg jo bestemt har dannet mig et indtryk af dig ..

Jeg er 163/164 cm og Diana er højere end mig - eller måske havde hun meget høje sko på he he...

Jeg tjekker lige begge dage - hvad hedder datoerne - det er jeg bedre til til finde ud af, det kunne være rigtig hyggeligt og du er meget velkommen... Knus Pia

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Ja der undskyld sproget! Fandmer mange jeg gerne vil møde herinde.... 

Lige før jeg skulle lave et baby.dk komsammen med spisning, overnatning og en lille svingom... 

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Jeg er 163/164 cm og Diana er højere end mig - eller måske havde hun meget høje sko på he he...

Jeg tjekker lige begge dage - hvad hedder datoerne - det er jeg bedre til til finde ud af, det kunne være rigtig hyggeligt og du er meget velkommen... Knus Pia

Årh så jeg kun 10 cm højere   14 april og den 19 april

Anmeld

4. april 2011

Laulund87

MoarJ skriver:

Ja der undskyld sproget! Fandmer mange jeg gerne vil møde herinde.... 

Lige før jeg skulle lave et baby.dk komsammen med spisning, overnatning og en lille svingom... 

Jah kunne være så sjovt!

Anmeld

4. april 2011

wamse

Der er helt klart nogle brugere her inde, som jeg rigtig gerne ville møde irl

Lige pludselig sker det nok også 

Anmeld

4. april 2011

Pia.

Muffi<3 skriver:

Årh så jeg kun 10 cm højere   14 april og den 19 april

Så skal det være d. 14 april for den 19 har jeg en aftale med en veninde... (faktiske også en jeg har mødt på netbaby) smiler..

skal vi sige d.14 april ?

Anmeld

4. april 2011

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Så skal det være d. 14 april for den 19 har jeg en aftale med en veninde... (faktiske også en jeg har mødt på netbaby) smiler..

skal vi sige d.14 april ?

Jamen det siger vi  Skal jeg høre om Znuzke vil med ???   Jeg må lige ha din adr .  Men du har vel mit nummer ik ???

Anmeld

4. april 2011

Mira0911

Laulund87 skriver:

Jah kunne være så sjovt!

Jeps og har overvejet det LÆNGE at arrangere sådan et komsammen....! 

Så pludselig har jeg stablet noget på benene en dag... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.