Udviklingshæmmet skal bruge automaterne i Nordea....!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Aves.

RiUL skriver:

Så godt sagt! Er så enig

Kommer selv fra Falster, og har boet der i 24 år, og jeg synes det er et skønt sted

Og sådan tror jeg mange har det, altså dem der er født dernede...enten elsker de det og bliver, eller også flygter de langt væk og tør knapt sige at de kommer dernede fra...

Jeg er ikek til stedet dernede....og bliver det aldrig...men er heller ikek født der. Jeg kan ikke forstå man kan holde det samfund ud, og I kan nok ikke forstå jeg har det sådan...men igen, det fortæller bare noget om hvor forskellige vi er, alle os to benede væsner..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2011

Malthes mor

Valkyrien skriver:

Jeg kunne forestille mig at det er fordi de altid laver sådan en kæmpe scene, når de nu er der. De råber og skriger, leger og gør ved. Det er der altså rigtig mange banker, der oplever.

Både min mor og min søster arbejder i en bank, og der har de begge steder lavet regler for hvor mange de må komme ind ad gangen, fordi de ikke kan have så meget postyr, bare fordi de skal hæve deres penge.

Sidder lige og falder over, at de leger, når de er i banken!!!! Hvad leger de???????

Har selv arbejdet med udviklingshæmmede i 7 år, og dem jeg har været i banken med igennem de år, har alle opført sig  stille og roligt. Køkulturen har de endda også lært...Så sidder lidt og er uforstående over, hvad du mener?????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.