Udviklingshæmmet skal bruge automaterne i Nordea....!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Mira0911

wamse skriver:

Det synes jeg simpelthen er vildt diskriminerende, og jeg håber at der bliver lagt sag an mod banken 

Sådan noget kan virkelig bringe mit tis i kog

Det samme her... Synes slet ikke de kan tillade sig at gøre det.... 

Grr... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

wamse

Valkyrien skriver:

Jeg kunne forestille mig at det er fordi de altid laver sådan en kæmpe scene, når de nu er der. De råber og skriger, leger og gør ved. Det er der altså rigtig mange banker, der oplever.

Både min mor og min søster arbejder i en bank, og der har de begge steder lavet regler for hvor mange de må komme ind ad gangen, fordi de ikke kan have så meget postyr, bare fordi de skal hæve deres penge.

Men de er lige så forskellige som vi er, så det er bare ikke i orden at ville skære dem alle over en kam. 

Så skal det være individuelle sager, hvor man tager stilling, men har simpelthen svært ved, at vi ikke kan rumme, at de jo ikke gør det bevidst.

Anmeld

3. april 2011

th

Jeg arbejder i en lille bank, og vi betjener hverdag kunder ved kassen, dette gælder både ung, gamle, syge og udviklingshæmme, og jeg synes faktisk det er hyggeligt at de kommer ind og hæver penge ved kassen, men ja det er jo for at spare penge.

Hvis man kan få folk til at hæve penge i automaten, behøver man til sidst ikke en person ved kassen, hvilket gør at man kan spare den stilling væk. og som alle andre steder skal man jo spare penge.

Jeg har selv været kunde i nordea inden jeg selv startede i en anden bank, og personelig var jeg heller ikke tilfreds med dem, og efter det her, er jeg da glad for at jeg ikke arbejder for dem.

Anmeld

3. april 2011

Mor-til-asta-09

Det er da simpelthen så latterligt.. selvfølgelig skal de have den hjælp som de behøver.. Er sgu`da det bankpersonalet får deres løn for.. det er vel for at betjene kunder. Det er diskreminerende ( staves ) som det kan være...

LATTERLIGT

Anmeld

3. april 2011

Steph_Laurits

Det er simpelthen IKKE iorden!!

Hvis folk (ikke udviklingshæmmede) skal ind ig hæve penge og de ikke har tid til at stå og vente og er træt af det så må de sgu enten gå i banken i god tid eller også kan DE bruge automaterne for det har de mulighed for.

Som de selv siger i klippet, så kan de udviklingshæmmede ikke finde ud af at håndtere koder, kort og tal! Så helt ærligt, det er virkelig diskriminerende!!!  
Skal de så også til at handle ind hjemme fra computeren, fordi de måske ikke lige kan finde ud af hvor meget 78,50 er i kroner og ører og derfor måske lige tager 5 min. mere at betjene. Respektér da vores medmennesker og hjælp dem istedet for at gøre dem til de sorte får! FØJ!

Anmeld

3. april 2011

twinny

wamse skriver:

Det synes jeg simpelthen er vildt diskriminerende, og jeg håber at der bliver lagt sag an mod banken 

Sådan noget kan virkelig bringe mit tis i kog

enig....

Anmeld

3. april 2011

Happiness

Valkyrien skriver:

Jeg kunne forestille mig at det er fordi de altid laver sådan en kæmpe scene, når de nu er der. De råber og skriger, leger og gør ved. Det er der altså rigtig mange banker, der oplever.

Både min mor og min søster arbejder i en bank, og der har de begge steder lavet regler for hvor mange de må komme ind ad gangen, fordi de ikke kan have så meget postyr, bare fordi de skal hæve deres penge.

Øh.... Og derfor er det iorden at diskriminere?!?!

De er da ikke kun dem der laver scener. Det kan normalt udviklet mennesker da også!

Synes det er helt hen i vejret! Skulle børn så heller ikke være velkommen i banken?! Eller kun 3 børn ad gangen. Så kan resten af dem med børn vente til de kan få lov at komme ind i banken....?!

Undskyld mig, men det er da en dårlig "undskyldning"! De er da mennesker på ligefod som alle os andre, og der skal ikke være specielle regler for dem! Så må de lave regler for hvor mange mennesker der må være i banken ad gangen.

Ellers går vi helt tilbage til dengang de kaldtes åndsvage! Fed udvikling vi har i DK........

Anmeld

4. april 2011

Malene76

Det er virkelig skræmmende at Nordea kan have sådan en holdning.. Føj siger jeg bare. Havde vi haft vores privatøkonomi der, var vi flyttet omgående.  Jeg arbejder med udviklingshæmmede som selv går i banken og ordner deres banksager. Her bliver de taget godt imod og behandlet ligeværdigt og er meget velkomne. Det er så heller ikke Nordea vi bruger på mit job! Aldrig om jeg har hørt noget lignende! De burde skamme sig, nøj jeg ville være flov ved at være ansat i Nordea lige nu..

MVH Malene

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Så må man da håbe at alle de udviklingshæmmede skifter bank og dem der ikke kan får hjælp til det...den gruppe har mange penge stående i bankerne, så det er da mest synd for Nordea.

Men det her fortæller jo også en hel del om kulturen og måde at være og tænke på, på Falster...altså man skal ikke kaste med sten når.......

Anmeld

4. april 2011

musse1

er helt i chok, og syns bare ik det er i orden .. Nordea for bliver en møj bank.. syns DK snart må tage sig sammen, der skal for et eller andet, være plads til alle. sidder virkelig og bliver gal over sådan noget..

man må håbe, at folk skifter over til en anden bank..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.