Udviklingshæmmet skal bruge automaterne i Nordea....!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.109 visninger
41 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Mira0911

Kæresten og jeg nåede lige at slå over på tv2 med nyhederne... Vi når at se at Nordea vil ikke betjene udviklingshæmmet (staves) ved kassen, de skal nu betjene sig selv ved automaterne... 

Det kan man da ikke bare gøre? Vi herhjemme synes det er noget så groft overfor disse mennesker.... 

Hvad synes du? 

Nu så vi ikke det hele - Det vi så, var da lige groft nok... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

wamse

Hvorfor ville de ikke betjene dem mere ved kassen?? Det er godt nok en stor gruppe, man skærer over en kam synes jeg. Men hvad var begrundelsen for det?

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

wamse skriver:

Hvorfor ville de ikke betjene dem mere ved kassen?? Det er godt nok en stor gruppe, man skærer over en kam synes jeg. Men hvad var begrundelsen for det?

Vi nåede ikke og ser begrundelse for, hvorfor....   Jeg leder på livet løs efter det på tv2.... 

Synes slet ikke det er iorden... Stakkels de mennesker... 

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

MoarJ skriver:

Kæresten og jeg nåede lige at slå over på tv2 med nyhederne... Vi når at se at Nordea vil ikke betjene udviklingshæmmet (staves) ved kassen, de skal nu betjene sig selv ved automaterne... 

Det kan man da ikke bare gøre? Vi herhjemme synes det er noget så groft overfor disse mennesker.... 

Hvad synes du? 

Nu så vi ikke det hele - Det vi så, var da lige groft nok... 

Er det i tilfælde af at de kunne finde på at røve en bank? 

Ej, det lyder ikke fair.. det er jo diskremerende

Anmeld

3. april 2011

miinimeal

nordea er efterhånde en lorte rigmands bank sorry men jeg har kun bøvl med nordea, og skifter bank næste måned,

syntes det er frygteligt for de udviklingshæmmet, de må da komme til at føle sig 10 gange mere handicappet end de er, hader folk der gør forskel,

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

PsychedeliC skriver:

Er det i tilfælde af at de kunne finde på at røve en bank? 

Ej, det lyder ikke fair.. det er jo diskremerende

Har fundet et link og der står mere om det... 

Anmeld

3. april 2011

Manakauapo

Jeg kunne forestille mig at det er fordi de altid laver sådan en kæmpe scene, når de nu er der. De råber og skriger, leger og gør ved. Det er der altså rigtig mange banker, der oplever.

Både min mor og min søster arbejder i en bank, og der har de begge steder lavet regler for hvor mange de må komme ind ad gangen, fordi de ikke kan have så meget postyr, bare fordi de skal hæve deres penge.

Anmeld

3. april 2011

foto på lærred

MoarJ skriver:

Vi nåede ikke og ser begrundelse for, hvorfor....   Jeg leder på livet løs efter det på tv2.... 

Synes slet ikke det er iorden... Stakkels de mennesker... 

Det var for tidskrævende (det var et internt mødereferat medierne havde fået fat i)

Da medierne var gået ind i sagen har de (selvfølgelig) ændret holdning 360 grader så de nu igen kan benytte kassen

Anmeld

3. april 2011

wamse

Det synes jeg simpelthen er vildt diskriminerende, og jeg håber at der bliver lagt sag an mod banken 

Sådan noget kan virkelig bringe mit tis i kog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.