Nyfødte babyer ligger og dør alene ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. april 2011

miinimeal

vidste desværre godt dette fantes sted,

håber der bliver lavet at der er én dame/mand der er ved de små babyer som bare skal ligge og  dø puha det rammer hårdt,

forstår godt dem der vil have abort hvis fosteret fejler noget, men i min verden er det virkelig forkert at der ikke er nogle ved de små stakler som ligger og lider og bare skal dø i et klamt beskidt rum blive helt kolde og slet ingen kærlighed nå at få

kan ikke sætte mig ind i de forældre som ikke vil se deres barn. syntes lidt det er fejt, sorry ikk for at ramme nogle,

syntes også det er fejt og meget forkert at søge sen abort bare fordi man ikke vil have barnet, hvis man ike er i stand til at klare et barn ¨ja så må man adopter barnet væk, lyder hårdt men mener jeg, man ved barnet får det godt et andet sted ved et par forældre der måske ikke kan få børn og som har så meget kærlighed,

puha den sad hårdt og har stadig en kæmpe klump i halsen,  stakkels små børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Isabella_mor

jeg lavede for noget tid siden denne debat sen abort. hvor jeg fortalte om jeg selv har oplevet at være med til sådan en sen abort...

det virkede til at folk der deltog i denne debat ikke rigtig troede på mig.. og så kommer denne artikel som beviser hvad jeg har forklaret i min oplevelse...

syntes det er forfærdeligt og hårdt at folk nægter at tro på den slags fra en som faktisk har oplevet det tæt på livet, at der faktisk skal en artikel som denne til at overbevise at det sker hver dag... end da to gange om dagen...

jeg får bar sådan en lyst til at sige "hvad sagde jeg" og håber at de der ikke troede på mig og som var kritiske æder deres orn igen og indser at det findes..

Anmeld

3. april 2011

Kongmulle

celkt skriver:

du kan altså ikke sætte det så simpelt op.

en kvinde får (som regel, må jeg desværre skrive) ikke tilladelse til at få fjernet et foster efter uge 12, fordi det ikke lige passer ind i hendes kram. Fostrene er alvorligt syge med f.eks. down eller moderen er syg enten fysisk eller psykisk. Jeg har så lige surfet lidt rundt omkring emnet og læste så også at der var blevet givet enkelte tilladelser til kvinder der havde søgt, fordi det ikke lige passede ind i deres uddannelse. What the fuck tænker man så bare. Men jo længere henne en kvinde er, jo tungere skal indikationen også være.

Men jeg syntes altså ikke du kan skrive at det er synd for alle dem der ikke kan få børn, og bare de kunne få dem her i stedet, for det er jo ikke sådan det er. De her fostre der ender som sene aborter er som regel ligeså ønskede som vores andres dejlige børn har været det.

Jeg tror også du kunne komme til at træde på nogen, der har stået i situationen og som ville have givet hele verden for at kunne få lov at beholde deres barn...

bare som et kærligt lille hip...

Jeg ved lissom godt tingene ikke fungerer sådan,men at jeg nogengange ville ønske de gjorde.

Syntes kontrasten er stor i dette tilfælde og syntes det er dybt uretfærdigt. Og jeg mener i det tilfælde af at fostrene ikke er ønskede. Så ved jeg der sidder de første tusind og tænker "bare giv mig det barn". Min Farbror og Tante's største ønske har altid været at få et barn og jeg kan huske de snakkede om det engang, at hun kunne ikke blive gravid og hendes søster blev det konstant og gad egentlig ikke have de børn alligevel. Og der kan jeg huske hun sagde hvor uretfærdigt det var, når nu hun så gerne ville have bare 'en.

Jeg skriver aldrig for at træde på nogen,men er der en der føler sig stødt, jamen så er det da trist,men det her er et åbent forum og vi må alle skrive hvad vi vil indenfor rimelighedens grænser. Det er svært at skrive om så følsomme emner,uden at nogen en dag kan føle sig ramt. Men det er dog ikke min intention. Kun at jeg syntes verden kan være ret uretfærdig nogengange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.