efterskole/kostskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

A.

nej og nej
håber at de vil være hjemmme...medmindre mine børn selv vil på efterskole kun aldrig drømme om at sende dem hvis de ikke vil det altså...
så det er helt op for mine børn hvad de vil..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

fam.4xc

Chritinap skriver:

DET ER HELT OG HOLDENT MINE BØRNS VALG !

enig!

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Det er godt nok deres eget valg... Hvis man tvinger sine børn afsted er det efter min mening fordi man ikke gider dem... Men hvis de gerne vil helt okay m,ed mig, men det vil da blive hårdt!!

Anmeld

20. oktober 2008

Astrid P

Jeg håber mine unger vil på efterskole!

Jeg håber også på selv at få job på en efterskole når jeg bliver færdig som lærer...

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Det er godt nok deres eget valg... Hvis man tvinger sine børn afsted er det efter min mening fordi man ikke gider dem... Men hvis de gerne vil helt okay m,ed mig, men det vil da blive hårdt!!

Grunden til jeg ville "tvinge" mine børn afsted, hvis ikke de selv ville (det vil de nu gerne...) er at jeg simpelthen er så sikker på at de vil elske det. Så det er udelukkende for deres skyld...14 dage, så kan de bare stoppe, men det ved jeg de ikke gør.
Som skrevet før, så har jeg endnu ikke oplevet nogen som ikke taler om deres efterskoletid med lys i øjnene....så her er det ren hjernevask og børnene glæder sig. Både deres mormor, far og jeg har jo gået, så det er meget naturligt her...
Knus Eva..som virkelig elskede det år...hold op der skete noget...

Anmeld

20. oktober 2008

Plysbjørnen

Eva skriver:

Grunden til jeg ville "tvinge" mine børn afsted, hvis ikke de selv ville (det vil de nu gerne...) er at jeg simpelthen er så sikker på at de vil elske det. Så det er udelukkende for deres skyld...14 dage, så kan de bare stoppe, men det ved jeg de ikke gør.
Som skrevet før, så har jeg endnu ikke oplevet nogen som ikke taler om deres efterskoletid med lys i øjnene....så her er det ren hjernevask og børnene glæder sig. Både deres mormor, far og jeg har jo gået, så det er meget naturligt her...
Knus Eva..som virkelig elskede det år...hold op der skete noget...

Synes alligevel ikke at man kan tvinge sine børn afsted...

Det er efter MIN mening synd, at du har en anden holdning er jo dit problem...

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Trold skriver:

Synes alligevel ikke at man kan tvinge sine børn afsted...

Det er efter MIN mening synd, at du har en anden holdning er jo dit problem...

Jamen det må du da også gerne synes....-smiler- vi gør jo alle hvad vi hver især mener er bedste, ikke...

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Astrid P skriver:

Jeg håber mine unger vil på efterskole!

Jeg håber også på selv at få job på en efterskole når jeg bliver færdig som lærer...

Mon ikke de gerne vil dte...jeg tror tit at børn påvirkes af hvad forældre gør og brænder for og starter du som underviser på en efterskole så vil de helt sikkert elske det miljø.
Da jeg læste til lærer var min store drøm også at blive lærer på en efterskole...tror det er en helt specielt og meget givende livsstil.
Held og lykke med det kommende job...nogle bestemte efterskoler du kunne tænke dig at undervise på??
/Eva

Anmeld

20. oktober 2008

Stumpen

Jeg vil gøre alt for at Mathilde kommer på ungdomsskole, men vil hun ikke, så vil hun ikke...
Dog bliver hun først skrevet op den dag, hun selv kan have indflydelse på det og når jeg ved hvilken retning der interessere hende.. Synd at skrive hende op på en idrætsungdomsskole, hvis det er musik der er hendes passion....

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Stumpen skriver:

Jeg vil gøre alt for at Mathilde kommer på ungdomsskole, men vil hun ikke, så vil hun ikke...
Dog bliver hun først skrevet op den dag, hun selv kan have indflydelse på det og når jeg ved hvilken retning der interessere hende.. Synd at skrive hende op på en idrætsungdomsskole, hvis det er musik der er hendes passion....

Ja, det ville da være rigtig skidt...det er også derfor jeppe først blev skrevet op nu hvor han har en alder hvor han ved hvad han kan ide og ikke kan.
Bertram er en bullerbasse og det er lidt for at sikre ham en plads at han allerede er skrevet op til Gunslevholm, som har sport som hovedområde...hvis han så ikke ønsker det om 5 år, så er det nemmere at sige nej, end at få ham ind et år før..
Men klart nemmere når man kan se hvad barnet vil...
Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.