efterskole/kostskole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2008

petersmor

MetteT skriver:

også et af de fedeste år i mit liv.. en oplevelse jeg ikke vil ha været foruden kære mor..

Er du nu også her???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

ekzunz

A.I.G. skriver:

Hyggeligt at sætte ansigt på dig ;o)

Nu skal jeg lige have afklaret noget, du har altså boet i Næstved ? Hvilken skole har du gået på ?

Min mand og en stor del af vores venneflok er derfra.

KH Anette

Ja, jeg har boet i Næstved. Jeg har gået på Herlufsholm i gymnasiet, og så har jeg gået 1 enkelt år på handelsskolen. I folkeskolen boede vi i Herlufmagle og det var der jeg gik i skole.
Er din mand fra Næstved, eller er det via Karrebæksminde i har fået den store tilknytning??

Rikke

Anmeld

20. oktober 2008

MetteT

petersmor skriver:

Er du nu også her???

ja, jeg er MEGET afhængig af min mor, så ved egentlig ikke hvor godt det efterskole år var.. hehe.. griner..

Anmeld

20. oktober 2008

petersmor

MetteT skriver:

ja, jeg er MEGET afhængig af min mor, så ved egentlig ikke hvor godt det efterskole år var.. hehe.. griner..

Tihi

Anmeld

20. oktober 2008

A.I.G.

Znuzke skriver:

Ja, jeg har boet i Næstved. Jeg har gået på Herlufsholm i gymnasiet, og så har jeg gået 1 enkelt år på handelsskolen. I folkeskolen boede vi i Herlufmagle og det var der jeg gik i skole.
Er din mand fra Næstved, eller er det via Karrebæksminde i har fået den store tilknytning??

Rikke

Han er fra Næstved, men han er en sjat ;o) ældre end dig (og mig) .

Han hedder Kenn og har boet på Axeltorv i mange år.
Han er 47, vores venner fra byen er typisk melle 36 og 40 år....

Anette

Anmeld

20. oktober 2008

lonemus

Znuzke skriver:

Rikke

Var du glad for at gå på Herlufsholm?
MIn mands halvbror har gået der, syntes bare ikke jeg har hørt end dårligt om stedet....ifølge ham er stedet ufattelig snobbet...

Lone

Anmeld

20. oktober 2008

Lullaby

Hvis mine børn gerne vil på efterskole så vil jeg gøre mit bedste for at de kan. Kun i yderste nødstilfælde vil jeg tvinge dem afsted.

Anmeld

20. oktober 2008

lonemus

Umiddelbart nej, så skal mine børn ikke gå hverken på efterskole eller lign.
Jeg vil råde dem til at tage handelsskolen efter folkeskolen, nok fordi både min mand og jeg har gjort det, hvilket vi aldrig har fortrudt.

Men man skal jo aldrig sige aldrig, men det vil helt sikkert kunne komme på tale, hvis det er noget de selv ønsker!

Lone

Anmeld

20. oktober 2008

ekzunz

A.I.G. skriver:

Han er fra Næstved, men han er en sjat ;o) ældre end dig (og mig) .

Han hedder Kenn og har boet på Axeltorv i mange år.
Han er 47, vores venner fra byen er typisk melle 36 og 40 år....

Anette

Kenn og Axeltorv - så tænker jeg kun på en tøjbutik....
Han er lige lidt ældre end dem jeg kender.
Men jeg tænker lige som en gal på Enø, havde nemlig nogle rigtig gode venner som har sommerhus på Lungs.....et-eller-andet. Jeg kan finde derhen, men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder lige der....Patrick og Herdis - de har nemlig have ned til mosen, har i ikke også det??

Anmeld

20. oktober 2008

A.I.G.

Znuzke skriver:

Kenn og Axeltorv - så tænker jeg kun på en tøjbutik....
Han er lige lidt ældre end dem jeg kender.
Men jeg tænker lige som en gal på Enø, havde nemlig nogle rigtig gode venner som har sommerhus på Lungs.....et-eller-andet. Jeg kan finde derhen, men jeg kan ikke lige huske hvad det hedder lige der....Patrick og Herdis - de har nemlig have ned til mosen, har i ikke også det??

Vi har også ud til mosen/engen og så anden række til havet, lurede på jeres i fredags - hyggeligt gult et....
Det er meget tæt på vores. 1 minuts gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.