Nu bliver jeg nødt til at komme ud med det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Konsekvens pædagogik...

Når han laver mad, så lad det stå, selv om det står en uge.. vask på ingen måde hans tøj fremover... aldrig nogensinde, for som du skriver så ender i tilbage igen... så beslut dig... og gå hele vejen...

Jeg ville klart prøve det af, inden jeg går... redder det ikke forholdet, så red dig selv og dit barn... for barnet ser sine forældrets opførsel... så er det, du vil lære barnet????????????

Her i huset gør vi alt sammen, men det gjorde vi bestemt ikke til at starte med, da han var vant til at blive opvartet, men jeg gad det ikke.... så alt hvad der tilhørte ham rørte jeg ikke... gik pænt hen over det, hvis det lå på gulvet... hvad han spiste af/med blev stående... også på bordet, da han ikke engang kunne bære ud.. jeg tog kun mit og vores barn ting....

Og det med at smide alt på hans seng er genialt... smid alt derind... alt hvad han efterlader og bliv ved med det...ikke kun nogle dage.... når der er gået et halvtår, så tror jeg han ganske simpel har ændret adfærd, men det sker ikke på et par dage... eller uger... men der skal mange måneder til at bryde den slags adfærd....

Sig til ham, at du er færdig med at være hans slave... at du har et 24/7 job i den lille og dig selv, så han må klare sig selv... lad det komme så vidt, hvis han stiller sig på bagben at du kun laver mad til jer selv... Lad ham forstå pointen.. sker der ikke en ændring, så ville jeg skynde mig væk... for så elsker han dig ikke..

Det er lige hvad jeg har tænkt mig at gøre !

Tak for rådet, og at du gad give dig tid til at hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Louisiana28 skriver:

Jeg var sammen med min søns far i 6 år, fra jeg var 16 til jeg var 22. Vi fik vores søn da jeg var 20. Hans far er knap et år ældre end jeg. Han gad heller ikke hjælpe med det huslige overhovedet, det var kun når jeg sprang i luften, at der skete noget. Men kun for en kort bemærkning. Det endte med, at jeg gik fra ham (der var også andre årsager, men det her var en stor grund - jeg gad ikke være hans husholderske!!). Idag er han sammen med min veninde (vi har været veninder siden folkeskolen), og nu kæmper hun samme kamp med ham. De har været sammen i 4 ½ år, og han har ikke ændret sig et hak!! Jeg er glad for, at jeg ikke har brugt de sidste 16 år på, at rydde op og gøre rent efter min kæreste!

Jeg siger ikke, at din kæreste aldrig kan ændre sig, men du skal være villig til, at bruge din tid og dit liv på at vente på, at han ændre sig, eller gøre op med dig selv, om du vil rydde op og gøre rent efter ham..!

Jeg blev mere og mere ked af at være i forholdet med min søns far, og til sidst tænkte jeg, at det var bedre for min søn, at jeg var ked af det i en periode efter bruddet, end at jeg var ked af det hele tiden, hvis jeg blev i forholdet...

puha, sådan håber jeg ikke det ender her !! 

men jeg vil ihvertfald prøve ''det ovenover skrevede'' og hvis ikke det virker så ender jeg også det her forhold !!

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Dette kunne lyde som mit liv og min lud doven kæreste som heller ikke tænker sig om... ..

Jeg skjuler osse mine følelser hver dag.. da jeg inderest inde græder pga jeg intet hjælp får og går her hjemme med med kroniske smerter og gravid med nr 2 barn.

.... Vælger at være ano, da jeg kender flere her på siden.

Det er SÅ hårdt  .. 

Og med en nr. 2 i mavsen, puha det kan jeg slet ikke forestille mig !

Anmeld

31. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuusind tak for dit råd!!!!!!! Jeg vil HELT sikkert prøve det!!

Og LIGE netop af den grund, vil jeg prøve det !! 

tak tak tak 

Det er et forsøg værd synes jeg. Men husk som en anden også skriver, så blev rom ikke bygget på en dag. 

Så hæng i, så er jeg sikker på det nok skal lykkedes.

Tror desværre jeg kan takke min kærestes mor, for den kamp jeg måtte igennem med ham angående rengøring. For selv da han boede ude kom hans mor og vaskede hans tøj og hjalp med at ryde op. He he... Tror det er samme historie hos mange af vores mænd rundt omkring. 

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Det er et forsøg værd synes jeg. Men husk som en anden også skriver, så blev rom ikke bygget på en dag. 

Så hæng i, så er jeg sikker på det nok skal lykkedes.

Tror desværre jeg kan takke min kærestes mor, for den kamp jeg måtte igennem med ham angående rengøring. For selv da han boede ude kom hans mor og vaskede hans tøj og hjalp med at ryde op. He he... Tror det er samme historie hos mange af vores mænd rundt omkring. 

haha hvor vildt, gid der kom en eller anden her hjem at vaske tøj heh

Anmeld

31. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

haha hvor vildt, gid der kom en eller anden her hjem at vaske tøj heh

Ja det ville da være skønt...

Anmeld

31. marts 2011

Anonym trådstarter

Rebecca55 skriver:

Ja det ville da være skønt...

..

men endnu engang 1000 tak 

Anmeld

31. marts 2011

Rebecca55

Anonym skriver:

..

men endnu engang 1000 tak 

Det var da så lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.